Amalie_85 Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Hva kan jeg gjøre for at det skal slutte å klø i øynene? har tatt allergitab. men det hjelper ikke mot kløing i øynene
Gjest Tweek Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Skyll øynene. Når jeg ikke har sminket meg på slappe dager skyller jeg trynet og inn i nesen og øynene et par ganger om dagen, det hjelper.
Hobgoblin Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 Kjøp Spersallerg (tror den heter det, eller noe tilsvarende). Det er øyedråper, og de virker umiddelbart. Det er fantastisk å dryppe øynene med dem, og bare kjenne at kløen gir seg. Spersallerg er reseptfritt, men lønner seg naturligvis å få på resept, som alle annen allergimedisin.
Gjest vsn Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Har samme problem. Jeg bruker Livostin øyedråper og nesespray. Tar også Zyrtec hver dag nå. Polaramin blir jeg så vanvittig trøtt av, så det måtte jeg droppe. Men ingenting av dette hjelper Det klør likevel. Og nesa renner. Jeg tetner til og må bruke astma sprayen Hver morgen når jeg våkner er øyne igjenklistret og nesa tett... Nå er det for seint å ta vaksine, men det må jeg gjøre til neste år. Noen som har erfaring med det?
Amalie_85 Skrevet 30. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2007 Hmmm ok, da skal jeg kjøpe det nevnte produktet frem til jeg får komme meg til legen! Det hjalp å ha litt kaldt vann i ansiktet for en liten stund da. går heller ikke med sminke om dagene, ser jo helt jævli ut, u-sminka, og røde øyne, og rennende nese, for et syn. Skremmer nesten meg selv i speilet til tider
linky Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 Livostin øyedråper pleier å hjelpe meg, synes også det er deilig å legge en kald klut over øynene. den kløinga er grusom og så er det jo så vanskelig å prøve å la være å klø også. en gang klødde jeg så mye at jeg følte at øynene mine hadde krympet
liv Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 Og husk: ikke lufte tøy ute og ikke lufte på formiddagen men på ettermiddagen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå