mamma_mia Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Av og til går jeg inn på andres profil og leser innlegg de har startet og sånt.. Helst hvis det er noen som skriver litt interessante ting da.. Vil se om de har andre interessante innlegg jeg kan lese Eller finne ut litt om hvem de er.. Føler nesten at jeg snoker når jeg gjør det
mamma_mia Skrevet 30. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2007 Har av og til sett at folk skriver innlegg som ikke passer med de andre innleggene deres.. Ting som er litt motstridende. Må le litt da
Gjest Bellatrix Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Det hender jeg gjør det, ja. Føler ikke at jeg snoker.
Gjest Frøken Titt Skrevet 30. april 2007 #5 Skrevet 30. april 2007 Sjeldent, men gjorde det med et par stk her som var aktive her før.
Gjest Jon Are Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 ja det gjør jeg hele tida kaller ikke det for snoking Med hilsen fra Jon Are
Gjest Tweek Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 Jeg har å gjort det, men det er ikke snoking. Derimot har jeg en falsk profil på blink som jeg kun bruker til snoking
Kykkelikokos Skrevet 30. april 2007 #8 Skrevet 30. april 2007 Ser ikke på det som snoking. Man må jo kunne stå for det en skriver selv.
Arkana Skrevet 30. april 2007 #9 Skrevet 30. april 2007 Det har jeg gjort mange ganger. Føler ikke at jeg snoker jeg heller.
dront Skrevet 30. april 2007 #10 Skrevet 30. april 2007 Det hender, men mest med brukere jeg ikke kjenner igjen og som jeg synes skriver helt snåle ting - da leser jeg gjennom noen innlegg og ser om jeg kan anta at de bare tuller, om jeg kan ha misforstått et innlegg, eller om de bare er veldig annerledes enn meg. Men det er ikke ofte jeg gjør dette.
Amanlis Skrevet 30. april 2007 #11 Skrevet 30. april 2007 Jeg gjør det jeg også, me jeg føler ikke at jeg snoker av den grunn.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 30. april 2007 #12 Skrevet 30. april 2007 Jeg gjør det bare hvis jeg leter etter et innlegg jeg vet hvem som har skrevet, eller hvis en profil fremstår som merkelig. Ellers finner jeg det lite interessant. Snoking? Tja.
Eeyore Skrevet 30. april 2007 #13 Skrevet 30. april 2007 Synes ikke det kan kalles snoking når det ligger åpent og tilgjengelig.
Gjest Elastica Skrevet 30. april 2007 #14 Skrevet 30. april 2007 Ja, det har jeg gjort, og føler ikke dette er å snoke. Spesielt hvis noen har skrevet noe ekstremt, er det ofte jeg går inn og leser flere innlegg av samme profilen. Også hvis det er noen som er veldig fornuftige.
Gjest Frk Åberg Skrevet 30. april 2007 #15 Skrevet 30. april 2007 Tror aldri jeg har gjort det. Men må likevel innrømme at jeg danner meg et bilde av noen av de som skriver mye i de trådene jeg leser. Noen skriver at de ikke registrerer hvem som har skrevet hva tidligere, men det stemmer ikke for meg. Dvs. jeg syns vanligvis det er unødvendig å dra inn hva folk har skrevet i andre tråder, men jeg dannr meg ofte et bilde likevel.
Gjest Alou Skrevet 30. april 2007 #16 Skrevet 30. april 2007 Noen virker jo mer interessante enn andre og har interessante tanker og innlegg, så da hender det jeg sjekker profil og innlegg til brukeren.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå