Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har planer om å kjøpe meg en laptop. Har nå en HP pavillion og Lacie 250GB ekstern.. Det jeg vil bruke laptopen til er surfing, se filmer, høre musikk og leke meg på Paint Shop Pro.. Alle filmer, musikk og PSP-programmet har jeg på Lacien så lagringsplass er ikke det viktigste... Men vil gjerne ha en laptop som holder noen år.. HP'en har jeg hatt i vel 5-6 år og er veldig fornøyd med den. Jeg vil fortsette å bruke den til jobbting, men ønsker en jeg kan dra med meg i senga på late dager, på flyet, toget o.l. og se film, høre musikk o.l.

Jeg har litt peil på data, men har ikke god nok oversikt på hva som er på det bærbare markedet. Hva bør man være obs på når det gjelder laptoper, og hvilken er best og billigst til mitt bruk?

Kan tenke meg å bruke max 8-9000,- Får jeg en laptop som holder noen år for denne prisen? Kan jeg handle på nett, eller er det best å ha et kundeforhold dersom det skulle være feil og mangler? Jeg har tidligere handlet datatilbehør på mpx.no, ellers har vi Siba og andre store forhandlere her jeg bor.

Noen som kan hjelpe??

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg anbefaler kanskje å fortsette med Pavilion serien. Jeg kjøpte en laptop Hp Pavilion dv2030 til min samboer og hun er veldig fornøyd med den. Veldig rimelig maskin. Du kan se på prisguiden på HW.no for mer informasjon om akkurat denne maskinen: http://prisguide.hardware.no/product.php?productId=54863

Kroneløs

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...