Gjest gotthard Skrevet 5. mars 2003 #1 Skrevet 5. mars 2003 hva er det rareste/sprøeste stedet du har hat sex? selv har jeg blit ridd på t-banen , vogna var nesten tom når hu begynte , men plutselig var den nesten full uten at vi merka det.. det ga faktisk et veldig løft i sex live våres. jeg har leid svite på grang hotell en natt hvor xn og jeg hadde eget bobblebad og greier,,slik gjør man bare en gang i livet liksom.. blei en gang sugd av ei jeg var sammen med i garderoben på et festlokale mens mange folk gikk forbi. kansje ikke verdens mest spennende men kult for meg liksom:-) dere da?
Legolas Skrevet 7. mars 2003 #2 Skrevet 7. mars 2003 Min 3. gang jeg hadde sex var på toalettet på McDonalds Ellers har det blitt sex på gardemoen og bak en stolgruppe på danskebåten av alle ting, på vei til danmark med klassen.... hehe Jeg synes det er greit å litt pirrende å ha sex på ofentlige steder, men foretrekker senga hjemme best! uten tvil!
MarianneE Skrevet 7. mars 2003 #3 Skrevet 7. mars 2003 Ehh.......... *Bak en nedlagt bygning langs bilveien *På en fotballbane (natt til nyttårsaften et år, KAAALDT!!!) *Midt på natta på en skolegården på en barneskole..... De siste åra har det (desverre) bare blitt hjemme......
ivanka Skrevet 7. mars 2003 #4 Skrevet 7. mars 2003 -kirkegård midt på natta (vi trodde det var en vanlig park) -ekebergsletta -so what (utested i oslo) -bakgård et sted mellom vår frelsers gravlund og gamle rikshospitalet under et digert tre å gud nå begynner jeg å føle meg nostalgisk for min ville og spontane ungdomstid her.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 7. mars 2003 #5 Skrevet 7. mars 2003 I Vigelandsparken der hvor homsene holder til ... det var midt i juli, kjempevarmt og veldig fint. Dette var sammen med han jeg må skal gifte meg med! Milla
Lisle Skrevet 7. mars 2003 #6 Skrevet 7. mars 2003 gardermoens dametoalett er koselig men lyset slukkes hvis det er for lite aktivitet ved døren....
Gjest kjerringamedkjeppen Skrevet 7. mars 2003 #7 Skrevet 7. mars 2003 mista jomfrudommen på en barnehagetrapp (når den var stengt selfølgelig!)-- angrer som FAAAAN, på begge delene...
Lisle Skrevet 8. mars 2003 #9 Skrevet 8. mars 2003 I glassheisen på Oslo Plaza..... :oops: var heisturen lang nok til å dra ned buksa da? :D
Focus Skrevet 8. mars 2003 #10 Skrevet 8. mars 2003 * I en bil midt på natta mens vi kjørte i ca.20 km/t. * I et parkeringshus * Bak en uteplass....helt til politiet plutselig stod å lyste på oss med en lommelykt :oops: * Har sugt mannen min i baren på en uteplass (har langt mørkt hår som dekket over det meste...) * Samme på en buss
Gjest shaz Skrevet 9. mars 2003 #11 Skrevet 9. mars 2003 Kjæresten min tok av meg trusa og fikk meg til å holde skjørtet oppe mens han fingret og slikket meg mens den blinde søstra hans var til stede. Heldigvis sto TVn på. Prøvde å føre en samtale med henne samtidig, men det var ikke særlig vellykket. "Var det godt," spurte hun da han var ferdig. :oops:
harmoni Skrevet 9. mars 2003 #12 Skrevet 9. mars 2003 jeg la mitt hodet på min manns fang og åpnet hans glidelås og ...... da vi tok toget på dag tid. :oops: dere skulle sett hans ansikt
Gjest Cruella Skrevet 9. mars 2003 #13 Skrevet 9. mars 2003 På handikaptoalettet på et kjøpesenter utenfor Oslo... :oops:
starie Skrevet 9. mars 2003 #14 Skrevet 9. mars 2003 I en hammock med fri utsikt og innsikt over/fra Oslofjorden.
Gjest gotthard Skrevet 9. mars 2003 #15 Skrevet 9. mars 2003 husker en gang jeg skulle kjøre flyttelass for morra til ei jeg var sammen med. jeg var vel 18 og hu knapt 16 , var ikke så mange muligheter til og ha en hyrdestund i ei seng da så vi stoppet på et lit øde sted og skulle sette igang. eterhvert stoppet det en bil på vår side og gliste mens han lurte på om vi trengte hjelp... der sto en liten masda med en stummtener med noen pelskåper på , en hund bunnet i hengerfeste og en tv , ved siden av dette en bil som vugget og dugget :D
Johanna Skrevet 9. mars 2003 #16 Skrevet 9. mars 2003 I forsetet på bilen vår. Vi hadde vært i bryllup nordafør, fikk lyst på hverandre og kjørte inn på en landevei og hadde sex.
brum Skrevet 10. mars 2003 #17 Skrevet 10. mars 2003 Jeg har faktisk ,tro det eller ei, hatt sex på toalettet på flyet til Geneve. Ikke veldig behagelig men ganske pirrende. Må innrømme at jeg var en anelse rød i ansiktet når vi landet.
Gjest Pjusk Skrevet 10. mars 2003 #19 Skrevet 10. mars 2003 Hmmm, du høres ganske trafikkfarlig ut, Embla S.... :-)
Gjest Embla s Skrevet 10. mars 2003 #20 Skrevet 10. mars 2003 Hmmm, du høres ganske trafikkfarlig ut, Embla S.... :-) eh.. Pjusk da! :oops:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå