Gå til innhold

Fødeliste - mai&juni 2007


Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Nå begynner det å skje ting her... En dag over termin, og var på føden for modningsakupunktur nå i kveld. JM sjekket meg samtidig, og jeg hadde visst 2 cm åpning. Nå har akkurat slimproppen gått og det øker på med "kynnere" som sikkert nok er veer.

Wish me luck...

Lykke til Fioletta, du er kanskje igang du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter og venter. Men skjer fint lite her. Er jo enda noen dager til termin da, men kjenner jeg er utolmodig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også utrolig utålmodig... er virkelig ikke motivert for å gå over...

vi får håpe det skjer noe snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå begynner det å skje ting her... En dag over termin, og var på føden for modningsakupunktur nå i kveld. JM sjekket meg samtidig, og jeg hadde visst 2 cm åpning. Nå har akkurat slimproppen gått og det øker på med "kynnere" som sikkert nok er veer.

En jente! :babyjente:

Alt gikk bra, og lille nurket mitt kom på morgenkvisten søndag 17. juni kl 0542.

Hun kom Superman-style med høyre hånd ved hodet, og det hele var unnagjort på 2.5 timer med rier og 30 minutter pressrier.

Jeg hadde ikke i mine villeste fantasier forestilt meg en slik smerte, men det er sant som de sier -det er virkelig verdt det!!!

:hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Cristycreme! Jeg slo deg med 10 minutter. Jeg fødte 05.32 ;) Men da kan vi jo trygt si at nurkene våre er like gamle, SÅ pirkete kan vi jo ikke være :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye!! Skal si den jenta hadde den jenta hadde det travelt. Håper du koser deg hjemme nå sammen med nurket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Cristycreme! Jeg slo deg med 10 minutter. Jeg fødte 05.32 ;) Men da kan vi jo trygt si at nurkene våre er like gamle, SÅ pirkete kan vi jo ikke være :ler:

Ha, det var morsomt! Gratulerer så mye, håper alt står bra til.

Vi bare koser oss om dagen, og nurket sover hele natta og mesteparten av dagen. Våkner bare for å spise innimellom.

Gratulerer til deg også Smile!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Da har jeg og født. Lillegutt kom til verden 9/7-07.

Det hele gikk unna i en fei, og alt er bra. Vi stor koser oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...