Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Lurer på om det fins bilderedigeringsprogram der ein kan forminske fleire bilder om gangen? Syns det er så tungvint å forminske eitt og eitt bilde når eg f.eks. skal legge det ut på bloggen...
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 PIXresizer er ypperlig til denslags. ← Suuuupert!!!!
Bamse Brakar Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 Kan anbefale XnView på det sterkeste. Et gratis bildevisningsprogram, som óg har en ganske sterk Batch Converter- og Batch Renamer-funksjon. Her kan du endre størrelse, format, navn +++ på en drøss filer på en gang. Og best av alt er jo nettopp det at det ikke koster ei krone.
Gjest Nedfall Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 (endret) Kan anbefale XnView på det sterkeste. Et gratis bildevisningsprogram, som óg har en ganske sterk Batch Converter- og Batch Renamer-funksjon. Her kan du endre størrelse, format, navn +++ på en drøss filer på en gang. Og best av alt er jo nettopp det at det ikke koster ei krone. ← XnView er drit-treigt sammenlignet med Irfanview, den siste har en litt rar GUI (brukergrensesnitt), men er lynende kjapp, og har alt det andre du nevner her. Freeware den også, selvfølgelig.. Glemte linker: Din Side Hjemmesiden til irfanview Når du laster ned, pass på å få med plugins ! (En egen separat nedlasting) Endret 6. mai 2007 av Nedfall
Merneith Skrevet 6. mai 2007 #6 Skrevet 6. mai 2007 (endret) XnView er drit-treigt sammenlignet med Irfanview, den siste har en litt rar GUI (brukergrensesnitt), men er lynende kjapp, og har alt det andre du nevner her. Freeware den også, selvfølgelig.. ← Jeg har Irfanview, finnes en slik funksjon der også..? Hørtes jo kjekt ut Edit; Irfanview, ikke iranview Endret 6. mai 2007 av Merneith
Gjest Nedfall Skrevet 6. mai 2007 #7 Skrevet 6. mai 2007 Jeg har Irfanview, finnes en slik funksjon der også..? Hørtes jo kjekt ut Edit; Irfanview, ikke iranview ← Når du har oppe programvinduet, trykk på B !
Merneith Skrevet 6. mai 2007 #8 Skrevet 6. mai 2007 Når du har oppe programvinduet, trykk på B ! ← Okey, takk
Gjest Nedfall Skrevet 6. mai 2007 #9 Skrevet 6. mai 2007 Okey, takk ← Her er det en liten tutorial: Link
Bamse Brakar Skrevet 6. mai 2007 #10 Skrevet 6. mai 2007 XnView er drit-treigt sammenlignet med Irfanview, den siste har en litt rar GUI (brukergrensesnitt), men er lynende kjapp, og har alt det andre du nevner her. Freeware den også, selvfølgelig.. ← Jaha? Testet Irfanview nå, for å teste ut hastigheten som du sa. Og jeg beit merke i at Irfanview faktisk var langt treigere enn XnView. Testet med 3.2 MP bilder jeg tok på en reise nylig, og i motsetning til Irfanview later XnView til å bufre de neste bildene i minnet, slik at byttingen mellom to bilder er gjort bare på noen få titalls millisekunder. Hvis jeg byttet bilder litt aggressivt, gikk selvsagt bufferet tomt, og da synes jeg de lastet bilder omtrent like kjapt/treigt. Tror jeg holder meg til XnView, jeg. Er vant med det nå, og liker GUIen på det programmet bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå