Gå til innhold

Mer Battlestar på NRK?


Hobgoblin

Anbefalte innlegg

Noen som vet om NRK skal sende flere sesonger av Battlestar Galactica?

Det er jo produsert flere sesonger enn NRK har vist, men på onsdag annonserte de både før og etter at dette "var siste episode i denne serien". Hørtes jo ut som om det ikke var planlagt visning av neste sesong. :tristbla:

Er det noen som kan muntre meg opp med gode nyheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om de skal sende flere, men du kan kanskje sende en e-post til programavdelingen til NRK og spørre?

Ellers er sesong 1 og 2 + miniserien som er opptakten til moroa tilgjengelige på Amazon.com. Sesong 3 er ikke gitt ut på DVD enda, men det kommer. :) Fordelen med å ha de på DVD er at det kommer med en del ekstramateriale, og så kan man velge når man skal se det. Vi har alle dvd'ene + cd med soundtrack her i stua. Hekta? Nei.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om de skal sende flere, men du kan kanskje sende en e-post til programavdelingen til NRK og spørre?

Ellers er sesong 1 og 2 + miniserien som er opptakten til moroa tilgjengelige på Amazon.com. Sesong 3 er ikke gitt ut på DVD enda, men det kommer. :) Fordelen med å ha de på DVD er at det kommer med en del ekstramateriale, og så kan man velge når man skal se det. Vi har alle dvd'ene + cd med soundtrack her i stua. Hekta? Nei.... ;)

I så fall må jeg sende mail under falsk navn, jeg er nemlig en lisens-sniker... :sjenert:

Men det kan nok hende det blir dvd etterhvert på meg også, Battlestar er så bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...