dront Skrevet 29. april 2007 #1 Del Skrevet 29. april 2007 ... eller er jeg bare dum; på helsides annonseplass i avisen står det "sov med fiskene dyre abonnement". Det bør vel være komma mellom fiskene og dyre? Det tok meg en stund å finne ut hva de mente, selv om teksten var akkompagnert av druknede mobiltelefoner med betongsko, så litt dum er jeg vel uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 30. april 2007 #2 Del Skrevet 30. april 2007 Hmm... Er ikke helt sikker på om jeg skjønner den setningen, men om de mener at dyre telefonabbonementer skal sove med.. eh fiskene, ja, da bør det vel være et komma mellom fiskene og dyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 30. april 2007 #3 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg skjønte ikke den helt jeg heller, men om det liksom skal være en trussel a la "Sov med fiskene, dyre abonnement!!!" så skal det vel være et komma der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agathe Skrevet 30. april 2007 #4 Del Skrevet 30. april 2007 Hvilken avis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dront Skrevet 30. april 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 30. april 2007 Adresseavisa i helgen. De har nettreklamer også hvor de har med komma. Det er etter min mening en nokså dårlig setning (og ja, det er nok en trussel), ikke at jeg formulerer meg glassklart selv bestandig, men når man først skal bruke masse penger på et slagord ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hobgoblin Skrevet 2. mai 2007 #6 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg har også sett annonsen, og den bekreftet mistanken om at reklamefolk er dyslektikere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agathe Skrevet 5. mai 2007 #7 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg har faktisk litt problemer med hvor det kommaet skulle vært i utgangspunktet. Mulig jeg ville fattet det bedre hvis jeg så reklamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå