Gå til innhold

Hva om en av oss blir syke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt største* mareritt akkurat nå er om en av oss skulle bli liggende med influensa eller lignende. Da har vi utgifter som vi fremdeles må betale og dagen vil jo bli helt ødelagt. Har vurdert bryllupsforsikring, men det føles tullete. Samtidig koster jo et bryllup mer enn de fleste ferier, og reiseforsikring tar man jo :forvirret:

har dere bryllupsforsikring?

Tingeling

* bare for å gjøre det klart: dette er ift bryllup. alvorlige ting kan alltid skje, og hvis noe virkelig alvorlig skjer så betyr ikke disse pengene noe som helst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det en bryllupsforsikring???

*aldri hørt om*

Skrevet

Har lest en del om det, men vi kommer ikke til å forsikre oss.

Gjest Ballerina
Skrevet
Har lest en del om det, men vi kommer ikke til å forsikre oss.

Tror ikke vi heller kommer til å ha det...

Skrevet

Har tenkt litt på den minste pakken, men ikke bestemt meg ennå. Søsteren til venninnen min hadde leid et lokale, og pyntet det ferdig dagen før vielsen. Så begynte det å brenne etter at de hadde dratt hjem :grine: Hele greia ble utsatt, og pengene gikk tapt. Derfor tenker jeg litt på å forsikre oss. Fattig trøst dersom det skulle være noe.

Skrevet

Hvis du går til anskaffelse av en slik forsikring, sørg for å være sikker på at det du ønsker å forsikre deg mot, faktisk er dekket av forsikringen.

Skrevet

Jeg møter opp så lenge jeg ikke ligger for døden i bryllupet, om så ta en tidlig kveld og la andre spise og feire uten oss!

Så ingen forsikring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...