Gjest Bellatrix Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Jeg ser at kg vurderer å åpne for gjesteposting flere steder enn bare Kropp &helse, Samliv og seksualitet. Hva synes dere om det?
Rosalie Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Nei takk, for min del kan de gjerne lukke hele forumet for gjesteposting. På den annen side vil det bli veldig artig å logge seg ut og trolle rundt inne på Bryllups-formunet dersom det åpnes for gjesteposting!
Gjest Gjest 1 Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 Jeg ser at kg vurderer å åpne for gjesteposting flere steder enn bare Kropp &helse, Samliv og seksualitet. Hva synes dere om det? ← Litt inkonsekvent i forhold til at pendelen svinger fra det ene til det andre.
Gjest vimselot Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 Jeg har heller ikke noe i mot det. Noen ganger svarer jeg ikke på seriøse tråder, når jeg ikke kan svare som gjest. Jeg vil ikke lage flere nick. Debattene er blitt litt tregere etter at det ble stengt for gjestepostering. Det er nå min mening da, selv om mange gjester var ubehagelige (det er jo bare å overse og la være å svare)
Gjest Gitte Skrevet 29. april 2007 #6 Skrevet 29. april 2007 Nei takk. Syns det er nok rot og tull på de forumene hvor gjestene er tillatt. Men jeg ser jo fordelen ved å kunne være helt anonym hvis man skal skrive om et vanskelig eller følsomt tema.
Gjest Frysepulver Skrevet 29. april 2007 #7 Skrevet 29. april 2007 Har blitt litt tammere her etter at det ble stengt, men mange gjesteinnlegg kunne vi jo vært foruten, så svarte nei. Min store "kamp" går på å heller stenge for gjestelesing i dagbøkene. Da kan godt forumet åpnes mer for gjester igjen
Gjest Silmarill Skrevet 29. april 2007 #8 Skrevet 29. april 2007 Før så mente jeg at det var greit at gjesten fikk mindre "spillerom" rett og slett fordi det var så mye møkkaspredning til enkelte brukere, forfølgelse og merkelige fremtoninger. Jeg personlig nå syns at gjester bør få litt flere steder dem kan skrive på, mht. anonymitet i enkelte fora! Det er så mye flotte gjesteskribenter at jeg syns det veier tyngre enn de som bare slenger "dritt" Jeg er fullstendig mot at personlige meldinger skal åpnes for gjester, men stiller meg positiv til at flere fora enn det som er nå blir åpnet for gjester!
Gjest Makka-Ronny Skrevet 29. april 2007 #9 Skrevet 29. april 2007 Det er i hvert fall en effektiv måte å redusere antall medlemmer på.
Tabris Skrevet 30. april 2007 #10 Skrevet 30. april 2007 Jeg stemte "nei", siden jeg synes det er for mye useriøsitet blant gjesteposter til at det er verdt det.
Lurvina Skrevet 30. april 2007 #11 Skrevet 30. april 2007 Nei, ser jo alt det tullballet som blir skrevet på de forumene med gjesteposting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå