Lurvina Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Siden det er en del menn her som føler seg rakket ned på pga diskusjonen om overgrep og kvinnesyn, fikk jeg litt lyst til å lage en tråd der vi kan si hva vi liker best ved disse skapningene (uten å diskutere mer om den nevnte tråden her, jeg synes den diskusjonen gikk helt i stå) Kan begynne jeg Jeg liker best ved de er at jeg kan diskutere filmer og serier med de, og kan være litt nerdete sammen med de. Jeg digger sci-fi og grøssere noe som det ikke er så altfor mange andre jenter som liker, og da er det greit å ha noen å diskutere, og se filmene sammen med, uten å bli sett på som en snåling. I det hele tatt, mye greier å være nerd sammen med gutter, enn å være det sammen med de FLESTE jenter. Også synes jeg gutter er skjønne, og ganske fasinerende faktisk. (Vil legge til at jeg er sammen med en prakteksemplar av arten , veldig fasinerende han og) Kan komme tilbake med flere ting senere
Amalie_85 Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Jeg liker måten de kan forstå ting på. Og ikke være overdramatisk, eller å analysere hver minste ting. (selv om de noen ganger gir for mye f... ) vanskelig å si når man ikke skal begynne å gå inn på hver enkel mann og bare "overfaldisk"
Gjest vimselot Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 De jeg kjenner og liker, har bra syk humor. Men det har også venninnene mine. Menn har kanskje den egenskapen at de er veldig gode lyttere og er lite fordømmende. (vet om noen som er motsatt, men de er i mindretall). Menn sladrer ikke (noen ja). De er veldig snille også (jada, jeg blir snart spydig nå, men skal prøve å la være) De er ikke så misunnelige og bruker ikke sminke (noen gjør det, men)... Jeg liker best homofile menn, p.t. Men nå ljuger jeg. Jeg er veldig glad i mine mannlige venner. De er veldig forskjellige, noen kan jeg ikke være nerd med. Andre prater bare om fotball, og har sagt at jeg burde blitt kommentator på tv (ja, har sett par kamper...men da så gutta mer på meg enn på kampen, for jeg som ikke liker sport på tv, klarte ikke å holde kjeft, men da hadde jeg fylt ut en tippekupong...)
Gjest *Magica* Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 Dette liker jeg med menn: * at de er varme i senga og har gode armer * at de kan fortelle meg om ting jeg ikke kan noe om * at de kan gjøre kjedelige ting som å bære ved og skifte hjul * at man kan dele ting med dem * at man kan blande gener med dem * at de kan være morsomme * det spesielle blikket
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå