Gå til innhold

Har du/ønsker du SILIKON-INNLEGG?

Gjest anonym

Har du/ønsker du SILIKON- INNLEGG?  

1. 1. Har du/ønsker du SILIKON- INNLEGG?

• Nei - har ikke og vil ikke ha
      44
    • Ja - jeg har og er fornøyd
      2
    • Ja - jeg har - men er egentlig ikke fornøyd
      1
    • Jeg har lyst på !!
      7

Anbefalte innlegg

Gjest Donna

Ser det er en del som allerede har silikoninnlegg her inne, og en del som kunne tenke seg det.

Lurer litt på hvor utbredt det etterhvert er med silikonpupper. Derfor denne avstemningen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg trenger virkelig ikke det. Men deler gjerne de jeg har med noen, har sikkert nok for et par til...

Men om jeg kunne tenke meg å fikse og pynte på litt her ogder...? Tja, hvis jeg ikke var så inderlig pysete så. Og hvis jeg hadde så mye penger at jeg ikke visste hva jeg skulle bruke dem til.

Men egentlig - nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

Jeg har lyst på - men vet ikke om jeg tørr ...det er vondt - det er risikofyllt ..huff ..men har lyst JA - hadde blitt SÅÅÅ fornøyd etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei,det kommer ikke på tale!

Jeg har for lengst innsett at jeg får være som jeg er!!

Tror ikke større pupper hadde gjort meg noe lykkeligere.

Ismen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI- aldri i verden! Har smaa, men ekte pupper og er fornoyd med det!

Er veldig bekymret for hvordan verden har blitt naar vi maa legge inn silikon og forstorre peniser for aa bli fornoyde med oss selv. Noe er galt! :evil:

Ellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Silikon blir aldrig aktuelt.

Jeg får slik skryt av puppene så de kan ikke bli flottere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer ikke på tale.

jeg har relativt små pupper nå, og det passer meg helt glimrende. de var større før, og da var jeg ikke like fornøyd og ønsket dem mindre - for mye uønsket oppmerksomhet, vanskelig å finne klær som passet både til puppene OG resten av kroppen etc.

dessuten synes jeg det er utrolig ekkelt å tenke på å skjære opp kroppen og putte inn 'plastklumper', rett og slett.

(hm. klarte å tirre på meg noen så til de grader da jeg sa noe lignende i fjor. så nå velger jeg å presisere: jeg synes tanken er ekkel for min egen del. jeg synes ikke damer med silikoninnlegg er ekle. men jeg føler litt med dem som opplever at de ikke kan være fornøyd med seg selv uten å ty til kirurgiske inngrep.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niniel

Hvor små pupper har dere som sier dere har små pupper egentlig? Er de så små at når dere løfter armene over hodet så sklir BH'en opp over puppene? For så små er mine, og jeg syns det er et problem. (og nei, BH'en er ikke for stor....hehe) :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, kanskje. Men er vel egentlig for pysete til å gjøre noe sånt, og litt imot det er jeg også, men om jeg skulle gjort det, skulle det ikke være fordi jeg ville ha kjempemugger, for det vil jeg ikke :roll:

Har små, faste, og fine pupper, og er egentlig fornøyd, men de kunne kanskje vært litt større?

Men jeg kommer nok aldri til å gjøre noe med det, dessuten er det altfor dyrt for min lommebok gitt! :P

Har ei venninne som har tatt silikon, hun hadde veldig små bryster, nå er de "normale", dvs de passer henne helt, hun føler det nå mye bedre med seg selv, og hun er absolutt ikke sånn "show off"... som jeg absolutt ikke har noe til overs for.

Skjønner ikke helt vitsen om man har store pupper, og enda skal ha de større... er vel kun for oppmerksomhetens skyld. Det blir dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Virvel

Det hender vel at jeg ønsker de var litt større, men da ser jeg strengt på speilbildet og sier: "Virvel, hva pokker er det du klager for, du er sunn og frisk og har runde fine pupper, ok, litt små, men de har pen form. Holder virkelig ikke det?" Og da må speilet alltid innrømme at jo, det holder i massevis. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke behov for silikon og har ikke lyst til å rare stoffer inne i kroppen min, tror den har det myyyye bedre uten!

Har dessuten hørt at jeg har fine pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...