Gå til innhold

Kjøreplan for dagen (igjen) :)

Anbefalte innlegg

Gjest Revenka
Skrevet

Ja, nå er det jo bare 4 uker igjen. Prøver å legge opp en kjøreplan. Må nemlig gi beskjed til storbandet om når de skal komme. Her er et forslag:

09.00 - 11.30 Frisør Brud og forlover

12.45 - Hentes av sjåfør

13.00 - 13.30 Vielse

14.30 - 15.30 Fotografering

16.00 Velkomstdrink

16.30 Middag

20.00 rydding av middagssalen/srekke på bena

20.15 Kaffe, cognac, likør + mingling

21.00 Storbandet kommer for å rigge opp

21.40 Storbandet er klart for spilling (bryllupsvalsen)

01.30 Storband ferdig

02.00 Baren stenger

Bare lurer på når jeg skal ha kakene... :sjenert: Bør jo ikke bli for sent heller da. Moro om barna får smake kake også før de legger seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen erfaring med kjøreplan enda ;)

Men lurer på noe da..

Skal dere ha middag fra 16.30 og frem til 20.00?

Jeg ville nok ha lagt kakene 2 timer ca etter middagen. Kan ikke storbandet komm litt før, så dem er klare til å spille kl.21?

Bare mine tanker. Vet ikke om de hjelper...

Gjest Revenka
Skrevet

Vi skal ha middag fra 16.30 - 20.00 (ca. tider altså). Det er 3,5 timer. Hotellet har bryllup der hver helg i sommerhalvåret, og de sa at vi iallefall måtte regne med 3 timer, og er det flere taler så bør vi regne med 3,5 time. Det er iallefall det de har erfart.

Jeg er usikker på musikken. Hadde vært fint om de kunne spille i 21.00 tiden, men de bruker som sagt tid på å rigge opp, og det er jo litt dumt om de kommer f.eks 20.20 så er det ikke klart enda. Men om vi setter 20.30 som oppmøte for dem så må vi jo pushe litt på talene, og ikke la det skli ut heller. Gjestene setter sikkert pris på at det ikke blir så lenge ved bordet. Det høres fornuftig ut.

Skrevet

Jeg har jo ikke 3 retters middag men koldt bord, og da er kirka 16, vi drar til middag rett etterpå ca 17.

20.30 kommer kaffe gjestene. Så vi har også 3,5 time i mellom.

Vi kommer til å servere kakene da så ikke noen må gå før pga små barn. Kjedelig vist noen ikke får kake!

Skrevet
Ja, nå er det jo bare 4 uker igjen. Prøver å legge opp en kjøreplan. Må nemlig gi beskjed til storbandet om når de skal komme. Her er et forslag:

09.00 - 11.30 Frisør Brud og forlover

12.45 - Hentes av sjåfør

13.00 - 13.30 Vielse

14.30 - 15.30 Fotografering

16.00 Velkomstdrink

16.30 Middag

20.00 rydding av middagssalen/srekke på bena

20.15 Kaffe, cognac, likør + mingling

21.00 Storbandet kommer for å rigge opp

21.40 Storbandet er klart for spilling (bryllupsvalsen)

01.30 Storband ferdig

02.00 Baren stenger

Bare lurer på når jeg skal ha kakene...  :sjenert: Bør jo ikke bli for sent heller da. Moro om barna får smake kake også før de legger seg.

Vi har vielse på samme tidspunk som dere og skal også ha storband som trenger litt tid i forkant. Jeg synes denne kjøreplanen ser helt genial ut bortsett fra at bandet kanskje begynner å spille litt sent...(ser at du allerede har fått tips om det).

Fram til kl 2000 er vi enige, men vi satser på at resten av kvelden blir ca slik:

2100 Bandet spiller brudevalsen og innleder dansen.

2200 Pause i spillingen. Kaffen serveres.

2300 Bandet spiller opp på nytt (Avbrekk med underholdningsinnslag som jeg vet kommer til å komme :overrasket: )

0200 Bandet går hjem.

Skrevet

Spør om bandet kan rigge før dere kommer. Det har vi bedt om (skal ha dj og ikke band dog) så vi slipper å ha rigging midt i selskapet.

Skrevet
Her er forslag til en detaljert kjøreplan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...