Nemmera Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Hva er et diplomatantrekk?? Kom gjerne med link til bilder... og hva går "brokadedress" innunder? Min kjære skal leie antrekk, han vil ikke ha skjakett eller kjole og hvitt. Vanlig smoking er litt for kjedelig sånn i utgangspunktet.... Er Marlen brud og brudgom stedet å gå for å finne noe utenom de tre typene?
flickan Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Nå vet ikke jeg helt hva hverken brokadedress eller diplomatatrekk er, men da jeg og mannen var innom Brudekjolen i Oslo hadde de også sånne gammeldagse dresser som jeg godt kan tenke meg går under den betegnelsen, med rysjer og knebukser(?) Men om de var til salgs eller leie er jeg usikker på..
Frey Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 Diplomatdress/frakk er såvidt jeg vet som en vanlig dress men med jakke som går til rett over kneet. Brokadedressene er litt kortere og selvfølgelig brokademønstret (gjerne samme mønster i jakke og vest). Brokadedress se under kolleksjon og velg ceremony. Forstørr så bildet helt til venstre.
Nemmera Skrevet 29. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2007 Vet hva borkadedress er, men lurte mer på hvilken kategori det går under Så diplomatantrekk er som bilde nr 7 på den linken du gav meg da kanskje? Fin den da Og på Brudekjolen har de ikke noe sånt (rysjer hadde ikke vært tingen uansett asså... ihvertfall ikke sånne bukser! hehe). Der har de bare sjakett, livkjole og vanlig smoking som sagt... Vet noen leide brokadedress på Marlen i fjor, har noen vært der i år og sett om de fortsat leier det ut....??
Pinki Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 Mannen min har nettopp leid seg diplomatantrekk på Kristins brudesalong på Lillestrøm. Han bruker vanlig, sort dressbukse (kan også ha stripete bukse som i sjakett) og har vest med tørkle som det er til sjaketten inni den lange jakken. Og han ble såååå fin :rødme: Det kostet 1700 for å leie jakke, vest og tørkle, 2200 om du skal ha med bukse. Hvis dere skal leie på Kristins bør dere dra dit snart, for de begynte å bli tomme på noen datoer!
Frey Skrevet 29. april 2007 #6 Skrevet 29. april 2007 Så diplomatantrekk er som bilde nr 7 på den linken du gav meg da kanskje? Fin den da Ifølge den salongen jeg var på i går er det en lang dress. Diplomat er enda lengre, nesten til kneet. Min kjære skal forøvrig ha nettopp den brokadedressen i samme linken (sannsynligvis).
Nemmera Skrevet 29. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. april 2007 Kristins har også ja... det skal jeg sjekke ut Brokadedressen på den linken er jo veldig fin da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå