Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Har så utrolig lyst på denne mobilen i rosa. Den virker så bra. Har sjekka litt rundt og den er anbefalt på Amobil og gjør det bra i tester, men hvordan er den i lengden? Blir den fort ødelagt? Hva er dine erfaringer?

Edit: La til link :)

Endret av Rexina
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den, men fikk den først på onsdag, så har ikke fått testet den ut så mye enda. ;) Den er litt liten, syns jeg, spesielt har den veldig liten skjerm. Ser ut som en litt stor pakke Hubba Bubba.

Skrevet

Men er det veldig vanskelig å lese ting skjermen pga størrelsen eller funker det?

Skrevet

Og har de klart å fikse opp i feilen mange av de andre Samsung tlf har: At man får automatisk stor bokstav etter punktum?

Skrevet

Jg syns skjermen ærlig talt er litt for liten, ja. Den er for smal. Og det med store og små bokstaver aner jeg ikke, for slikt legger jeg ikke merke til.

Skrevet

Men jeg elsker telefonen, altså! Bra lydkvalitet på MP3-spilleren, og den ser dritkul ut! :tommel:

Skrevet

Så bra :) Jeg hadde en Samsung tlf for et år siden eller noe, og den irriterte jeg meg over at ikke hadde stor bokstav etter punktum.. Men utenom det, så dynes jeg den ser kjempebra ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...