Devana Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Noen som har fått hjelp av fysioterapeut ved hjelp av laser? (Fysioterapeuten min skal visstnok prøve denne: http://www.powermedic.dk/english.html på meg.)
bubbel Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Jeg har gått til fysioterapaut i 2 år nå, med dårlig/vond rygg. han brukker ultralyd da. og har kjempe effekt. Både med det og strøm
Devana Skrevet 29. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2007 Okey Hmm..Det blir spennende å prøve imorgen, gleder meg til å komme igang med fysioterapien så nakken forhåpentligvis blir bedre.
Gjest Gjest_tone_* Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 Hei. Ultralydbehandling er ikke det samme som laserbehandling. Stooooor forskjell.Gå inn på laserklinikken.no der står det litt om laserbehandling
Devana Skrevet 30. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2007 Idag har jeg prøvd laser på nakken...føler meg ikke helt i slaget idag, men funker det så er det verdt det. Håper virkelig det fungerer. Si gjerne ifra hvis det er noen her som har erfaringer med laserbehandling sånn i forbindelse med fysioterapi.
Fibula Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 Har du merket noe effekt av laserbehandling enda? Vurderer selv laser for nakkeproblemene mine. Har positive erfaringer fra laser den gang jeg slet med ettervirkninger etter bekkenløsning.
Devana Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2007 Har du merket noe effekt av laserbehandling enda? Vurderer selv laser for nakkeproblemene mine. Har positive erfaringer fra laser den gang jeg slet med ettervirkninger etter bekkenløsning. ← Hadde helt fantastisk effekt etter første laserbehandling...Første dagen hadde jeg ganske store smerter i nakken men etterpå ble alle smertene borte. Merker nå at de begynner å komme tilbake så jeg får komme meg til fysioen igjen, men hun har vært syk. Så jeg tror laser hjelper, har i hvert fall ikke noen negative effekter på meg enda
Fibula Skrevet 7. mai 2007 #8 Skrevet 7. mai 2007 Flott å høre at det har hjulpet! Får undersøke hvilke fysioterapeuter i nærheten som driver med laserbehandling og sette meg på venteliste så fort som mulig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå