Gå til innhold

Noen erfaringer med behandling av laser?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått til fysioterapaut i 2 år nå, med dårlig/vond rygg. han brukker ultralyd da. og har kjempe effekt. Både med det og strøm

Skrevet

Okey :) Hmm..Det blir spennende å prøve imorgen, gleder meg til å komme igang med fysioterapien så nakken forhåpentligvis blir bedre. :)

Gjest Gjest_tone_*
Skrevet

Hei. Ultralydbehandling er ikke det samme som laserbehandling. Stooooor forskjell.Gå inn på laserklinikken.no der står det litt om laserbehandling ;)

Skrevet

Idag har jeg prøvd laser på nakken...føler meg ikke helt i slaget idag, men funker det så er det verdt det. Håper virkelig det fungerer.

Si gjerne ifra hvis det er noen her som har erfaringer med laserbehandling sånn i forbindelse med fysioterapi.

Skrevet

Har du merket noe effekt av laserbehandling enda?

Vurderer selv laser for nakkeproblemene mine. Har positive erfaringer fra laser den gang jeg slet med ettervirkninger etter bekkenløsning.

Skrevet
Har du merket noe effekt av laserbehandling enda?

Vurderer selv laser for nakkeproblemene mine. Har positive erfaringer fra laser den gang jeg slet med ettervirkninger etter bekkenløsning.

Hadde helt fantastisk effekt etter første laserbehandling...Første dagen hadde jeg ganske store smerter i nakken men etterpå ble alle smertene borte. Merker nå at de begynner å komme tilbake så jeg får komme meg til fysioen igjen, men hun har vært syk.

Så jeg tror laser hjelper, har i hvert fall ikke noen negative effekter på meg enda :)

Skrevet

Flott å høre at det har hjulpet!

Får undersøke hvilke fysioterapeuter i nærheten som driver med laserbehandling og sette meg på venteliste så fort som mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...