Gjest Gjest Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Jeg hadde et mareritt i dag. Den værste våte drøm som jeg noen gang har hat. Jeg drømte jeg hadde sex med min mor. Har noen andre hat et slikt mareritt ?
Amalie_85 Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 Grøss nei. Men jeg drømte en gang at jeg hadde sex med en gammel mann var ikke noe hyggelig opplevelse det heller når man er 20 selv
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 Ja, drømte at jeg hadde sex med faren min for ikke så lenge siden.. ææææssjjj det er så sinnsykt KVALMT!! er jente..
Gjest StockDama Skrevet 28. april 2007 #5 Skrevet 28. april 2007 drømmer er som regel en mix av det du har opplevd den siste tiden....ikke nødvendigvis sex med moren din =p men om du har snakket med moren din, vært rundt henne eller lignende kan hun dukke opp i en drøm...på hvilken måte varierer veldig, så ikke bekymre deg selv om den var ekkel... og nei, har ikke hatt en drøm hvor jeg har hatt sex med min mor..eller far for den saks skyld
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. april 2007 #6 Skrevet 28. april 2007 Æsj, ja jeg drømte en gang for lenge siden at jeg og pappa hadde sex. Ille altså. Men ikke så traumatisk i selve drømmen. I drømmen så mente jeg at det nok var galt, men han brukte jo gummi så da var alt greit!!!!?? Herregud, ble kvalm da jeg våkna og tenkte på det lenge. Men gikk greit å møte han og prate med ham, da glemte jeg hele greia. Tror drømmer er påvirket av så utrolig mye forskjellig at det er vanskelig å tolke dem....
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2007 #7 Skrevet 29. april 2007 Jeg hadde en drøm der jeg hadde en heftig runde i halmen med svigerfar en gang.
Gjest Luci Skrevet 3. mai 2007 #8 Skrevet 3. mai 2007 Jeg drømte at jeg strippet for storebroren min. Har aldri vert så flau og skamfull som da jeg våknet den morgenen. Pleier somregel å reflektere litt over drømmer for å finne ut om de har noen sammenheng med ting som foregår i livet mitt, men den måtte jeg bare prøve å fortrenge så fort som mulig. Blir fremdeles kvalm. :spysmiley: For en stund siden da jeg var ute en lørdagskveld, møtte jeg tilfeldigvis på og ble sjekket opp av en av de som mobbet meg omtrent ihel på vgs. Det var helt absurd. Måten han snakket til meg på, som vi var bekjente og det aldri hadde vert noe galt mellom oss.. Han fikk såklart kontant nei, men en natt litt etter drømte jeg at jeg hadde sex med ham. Ikke mye godt å våkne med det i hodet akkurat, og spesielt ikke siden jeg hadde verdens flotteste mann liggende på siden av meg. Hvorfor kunne jeg ikke drømt om han liksom..?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå