Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Jeg har tre små kuler nederst på ryggen. Ned mot rompesprekken, men ikke direkte i overgangen slik som "tvillinger" beskrives, litt ut på venstre side og litt høyere opp. Tre små kuler som liksom står litt i trekant. De synes ikke, men jeg kjenner dem og kan så vidt se dem hvis huden på ryggen er helt stram. De er ikke ømme og klør heller ikke. Opptaget de for et års tid siden, men siden de ikke gjør noe av seg, så glemmer jeg de Hva kan dette være? Kjertler? Blir litt nervøs av sånne kuler...
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Blir litt nervøs av sånne kuler... ← Gå til legen, ingen her som kan hjelpe!
reiseglad Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 Jeg har tre små kuler nederst på ryggen. Ned mot rompesprekken, men ikke direkte i overgangen slik som "tvillinger" beskrives, litt ut på venstre side og litt høyere opp. Tre små kuler som liksom står litt i trekant. De synes ikke, men jeg kjenner dem og kan så vidt se dem hvis huden på ryggen er helt stram. De er ikke ømme og klør heller ikke. Opptaget de for et års tid siden, men siden de ikke gjør noe av seg, så glemmer jeg de Hva kan dette være? Kjertler? Blir litt nervøs av sånne kuler... ← Tror du kjenner beinene nederst på ryggtavla, halebeinet. De skal være der.....
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 Tror du kjenner beinene nederst på ryggtavla, halebeinet. De skal være der..... ← Men de er ikke midt på ryggen, litt ut på siden...
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2007 #5 Skrevet 30. april 2007 Har noe som minner om det selv, og de kommer det talg ut av i perioder når jeg klemmer på de. Hør med en lege eller hudpleier om du allikevel er innom, så får du sannsynligvis et kjapt svar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå