Gjest DyneTryne Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Altså; Om en i lista mi er på appear offline, og jeg sender han/henne en melding - får haun den med en gang? Det står at mottakeren vil få beskjeden når de logger på, men de er jo på en måte pålogget? :klø:
Gjest Gjesten Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Det veit du ikkje, du får same meldinga om dei ER avlogga som når dei berre har innstilt på avlogga...
Gjest DyneTryne Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Akkurat, men om jeg vet de sitter og sniker da? :D Nei, de må vel få den når de logger på. Det er jo anti-mas statusen!
Gjest Gjesten Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 Eg vil tru det ja. Fader, no gjor du meg nysgjerrig, vent litt.
Gjest Gjesten Skrevet 27. april 2007 #5 Skrevet 27. april 2007 Vi testa det no, og eg fekk mld sjølv om eg var "appear offline". Altså med ein gong.
Gjest DyneTryne Skrevet 27. april 2007 #6 Skrevet 27. april 2007 Gud kor frekt! :O Så en får aldri være i fred uansett, med mindre en logger seg totalt av eller blokkerer? Har ei der som alltid skal snakke om alt og ingenting og hvor stygg den og den personen, pluss at hun har en avskjedssamtale hver gang på 20 min. Hun: Nå går jeg og legger meg Jeg: Ok god natt (her burde samtalen være over) Hun: Hade da! Jeg: Hade Hun: Ses i morra Jeg: Ja kanskje, jeg vet ikke om jeg har planer ennå Hun: Hva skal du da? Jeg: [etellerannet] Hun: Jaok :P :P *stille* Hun: BRB Hun: Sånn Hun: Men jeg gikk og la meg :P Jeg: Ok god natt Hun: God natt Hun: Hadeeee Hun: (K) (L) osvosv Dette orker jeg ikke hver kveld, så derfor lurte jeg på om jeg kunne gjemme meg
Gjest Gjesten Skrevet 27. april 2007 #7 Skrevet 27. april 2007 Nope, eg hadde blokkert. Og eg og blei litt skuffa over den ass.... Men du kan jo la vere å svare då evt... Men på andre sia, i så fall kan du jo berre blokkere
Gjest DyneTryne Skrevet 27. april 2007 #8 Skrevet 27. april 2007 Jo jeg vet, men blokkerer jeg, logger hun seg inn på andres msn som jeg har i vennelista, og ser at "Aha! Hun er online der, men ikke her! Hun har blokka meg!" da bryter helvete løs Det har nemlig skjedd før da jeg blokkerte Tweek for å logge av og på og av og på, og glemte å fjerne blokken Lar jeg være å svare, er det den klassiske "Er du suuur på meeeeg?" Kanskje dette heller skulle vært under en tråd kalt "Problemtatisk venninne" på samliv? :D
Gjest Gjesten Skrevet 27. april 2007 #9 Skrevet 27. april 2007 Eller kanskje du må "dumpe" ho? Var jo så masse om sånt i fjor, at ein må dumpe venner innimellom for sin eigen del;)
Gjest DyneTryne Skrevet 27. april 2007 #10 Skrevet 27. april 2007 Ja, de står jo i kø på rekke og rad for å bli droppet her Neida. Hun er grei ellers, men det er merkelig det. At folk er så annerledes og masete på msn/internett generelt, at en gruer seg til å treffe dem utenom. Og når en treffer dem, så er de helt annerledes
Kaffeavtalen Skrevet 28. april 2007 #11 Skrevet 28. april 2007 Jeg skjønner ikke problemet jeg. For hvis hun har sagt god natt, så hadde jeg sluttet å svare henne, da jeg ville "Lqatt som jeg " hadde gått fra PC'n om jeg hadde vært offline. Man trenger jo ikke å svare om man står offline, for da kan jo ingen vite om du virkelig er der eller ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå