Gå til innhold

Restuarnat tips - Oslo m barn


*Emma*

Anbefalte innlegg

Vi skal ut å spise i Oslo i kveld, men kommer liksom ikke på noe sted vi vil begge to. Tenkte vi kanskje kunne prøve noe nytt.

Det som "kompliserer" valget litt er at dattern vår på 2 år skal være med, så det må være ett litt "barnevennlig" sted - også vil vi gjerne at det skal være i sentrum så vi slipper å gå så langt...

Noen som har ideer??

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mecca

Jeg har vært på Mekka, uten barn selv, men det var mange med barn der og de har laget det til veldig barnevennlig, synes jeg.

Jeg var ikke helt fornøyd med maten (var kjedelig og lite mat), men jeg har bare vært der en gang så jeg kan jo ha vært uheldig.

Ellers har jeg ofte sett folk på Friday's med barn både på Aker Brygge og i Karl Johans gt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for forslag...tar gjerne flere...

TGIF har vi vært ørten ganger....så nå ønsker vi oss noe annet (og mindre "junk"'ete...selvom vi egentlig er veldig glad i TGI.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bestilte bord og dro på Villa Paradiso. (hadde hørt om det før ogsåog ville gjerne prøve.)

Men må si vi ikke reiser tilbake.

Jeg syns ikke det var barnevenlig i det hele tatt: bittesmå bord og kjempe trange lokaler med nivåforskjeller fleresteder....ja de har lekerom...men det ligger jo i en annen etasje enn der man sitter...ergo kan ikke små barn leke der alene når de er ferdige m å spise og venter på foreldrene....eller før maten for den sakens skyld. For oss som har barn som er for små til å leke utenfor syne alene er store bord, god plass mellom bordene og det at lokalene er store og uten nivåforekjeller minst like viktig som lekerom har jeg funnet ut....

Takk for tips likevel. Tenkte bare jeg skulle skrive hvordan vi opplevde det i tilfelle noen andre lurer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...