Cata Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Hm, jeg skulle ha sendt noen penger til noen jeg kjenner og siden det står på Paypalsidene at man kan sende penger til alle med emailkonto så virker dette som en grei måte å gjøre det på. Men hvordan får den som mottar pengene tak i dem? Vedkommende har ikke Paypal-konto selv, nemlig. Er det noen som har prøvd som kan fortelle meg hvordan dette egentlig virker i praksis?
Liskat Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Så vidt jeg forstår konseptet så må vedkommende ha en Paypal-konto for at du skal kunne sende penger gjennom Paypal. Emailkontoen må jo være knyttet til en bankkonto.
Cata Skrevet 26. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2007 Ja, det var noe sånt jeg også tenkte. Tipper vedkommende får beskjed om å registrere seg når han eller hun får beskjed om at penger er ankommet. Fant et sted inne på sidene som kunne tolkes sånn.
lisa:) Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Ja, det var noe sånt jeg også tenkte. Tipper vedkommende får beskjed om å registrere seg når han eller hun får beskjed om at penger er ankommet. Fant et sted inne på sidene som kunne tolkes sånn. ← Hei, Jeg bruker selv Paypal og er kjempefornøyd, har bruk den i snart 7 år. Det koster ingenting å bli medlem, heller ingen gebyr å betale. Det er den som mottar penger som betale gebyrene. Ellers det smarteste er å registrere et kort for eksempel et kredittkort som Paypal lagre for å utføre transaksjonene med. Det er det tryggeste nettløsning utenom nettbank. Jeg har brukt denne til å betale for mine netthandel i utlandet i 7 år. Spør om det er mer du trenger å vite
Cata Skrevet 27. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2007 Takk, lisa - jeg bruker også paypal en god del til å betale med så den biten er jeg fortrolig med. Det var mottakerdelen av det jeg var mer usikker på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå