Gå til innhold

Kyssesyken og sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

En venninne av meg har fått kyssesyken og fått beskjed om å holde seg i ro og ikke bli sliten og greier. Men kan hun ha sex da? Man får jo ganske høy puls av det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Elfrida
Skrevet

Hvis partneren gjør all jobben så går vel det greit? :)

Gjest Miss Guided
Skrevet

Det er vel bare å prøve seg fram det, rolig sex burde vel gå bra. Trenger ikke å ta en maratonrunde akkurat, det kan vente til hun blir frisk.

Gjest Gjest_Mari_*
Skrevet

Kyssesyken kan være dødelig. Det er viktig at hun tar det helt med ro.

Ei barndomsvenninne av meg fikk kyssesyken der det satte seg i lunge.Legen sa hun måtte ta det med ro og ikke gå på håndballtrening!

Hun gikk på håndballtrening og hun døde.

Dette er faktisk ingen spøk, dette er veldig sant.

Skrevet

Man kjenner vel selv hva man er i stand til. Da jeg hadde kyssesyken var ikke sex det jeg tenkte mest på, akkurat.

Skrevet

Da mannen min hadde kyssesyken hadde vi sex, men det var veldig rolig og veldig lite. Han var heller ikke veldig sterkt angrepet.

Skrevet

Hun må være forsiktig med milten. Den er ofte forstørret ved kyssesyke, og miltruptur er en alvorlig komplikasjon. Milten ligger på venstre side i underkant av ribbena. Størst fare for blødning eller ruptur første 6 uker.

Også kan hun være smittsom i ca 3 mnd, så kyssing er vel ikke så smart?

Skrevet

Det er UFATTELIG vanskelig å ikke kysse på tre måneder.

Jeg og mannen hadde vært sammen i tre-fire måneder da han ble syk. Jeg tror vi holdt fire dager på kyssinga. :sjenert: Men vi prøvde ihvertfall...

Skrevet
Hun må være forsiktig med milten. Den er ofte forstørret ved kyssesyke, og miltruptur er en alvorlig komplikasjon. Milten ligger på venstre side i underkant av ribbena. Størst fare for blødning eller ruptur første 6 uker.

Også kan hun være smittsom i ca 3 mnd, så kyssing er vel ikke så smart?

De kysset før hun fikk diagnosen, så legen hadde sagt at det ikke var noe vits i å stoppe for han hadde nok viruset uansett..

Hun er visst ganske sliten enda, så de har ikke hatt sex på en stund. Men hun begynner å bli bedre og lysten kommer tilbake :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...