Gå til innhold

Fuktighetskrem til ansiktet - uten parfyme!

Merneith

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en ny fuktighetskrem. Har tidligere brukt diverse fra Clinique, men kunne tenkt meg noe nytt nå :)

Jeg ønsker meg en en krem til normal/tørr hud (eller kombinasjonshud).

Noen som vet om noen gode parfymefrie fuktighetskremer? Eller til nød, med lite parfyme. Har apoteket noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker Cliniderm Moisture Boost Gel fra apoteket. Er veldig fornøyd med den. Den er veldig svakt parfymert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt La Roche Posay Toleriane. Husker ikke helt hvilke apotekkjeder som har den, men ikke alle i hvertfall. Den er helt uten parfyme og konserveringsmidler og føles veldig lett selv om den gir mye fuktighet. Den er for sensitiv normal til kombinasjonshud. Selv har jeg vel normal til tørr hud som ofte reagerer på parfyme og den slags. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

A-creme fra apoteket er parfymefri.

Jeg trodde denne kremen er superfet? Men det stemmer kanskje ikke det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt La Roche Posay Toleriane. Husker ikke helt hvilke apotekkjeder som har den, men ikke alle i hvertfall. Den er helt uten parfyme og konserveringsmidler og føles veldig lett selv om den gir mye fuktighet. Den er for sensitiv normal til kombinasjonshud. Selv har jeg vel normal til tørr hud som ofte reagerer på parfyme og den slags. Anbefales!

Denne skal jeg kikke etter, takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde denne kremen er superfet? Men det stemmer kanskje ikke det da?

Den er litt fet, men jeg synes ikke den er for fet. Er vel smak og behag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sativa
Skulle akkurat til å nevne denne. Den er helt super!

Jeg og skulle til å nevne denne.

Ja, den er super rett og slett. Til hendene også forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A-kremen blir kanskje i feteste laget for en normal/blandet hud syns jeg. Avene Light hydrating cream syns jeg er fin. Den får du også på apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Terminal Fix MAT fra Vichy. Den er uten olje, og huden min blir derfor ikke så blank. Har også prøvd andre produkter fra Vichy, og jeg er svært fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aloe NATTKREMEN fra body Shop vil passe deg bra. Den kan brukes både dag og natt og er uten fargestoffer, parfyme eller parabener. Er veldig glad i den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Slenger meg på anbefalingen av Avene. Selv bruker jeg ansiktskremen for senitiv hud, og er superfornøyd med den. Har også prøvd andre parfymefrie kremer fra apoteket og funnet min favoritt i Avene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...