Gjest Bodillen Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Fikk denne mailen i stad: Hei! Dette er Andy og John, MSN: planleggerne. Beklager forstyrrelsen, men vi holder på å stenge msn. Dette på grunn av ataltfor mange uforstående mennesker tar ibruk alle våre navn (enperson lager flere forskjellige brukere), vi har kun 578forskjellige navn igjen. Har du lyst til å stenge brukeren, IKKESEND DETTE VIDERE. Har du lyst til å beholde brukeren SEND DENNEMAILEN TIL ALLE DU HAR LAGT TIL. Dette er ikke tull. Vi stengerbrukeren. Send videre takk. DU SOM IKKE SENDER DENNE MAILEN VIDERE,BRUKEREN DIN VIL BLI STENGT OG DU BLIR NØDT TIL Å BETALE £10.00 FORVIDERE BRUK. SEND TIL ALLE PERSONER DU HAR LAGT TIL. NÅ VET DU HVADU SKAL GJØRE. IKKE TA PÅ VIDERESEND eller SVAR. KOPIER HELE MAILEN.GÅ TILBAKE TIL INBOX OG KLIKK NY OG LEGG TIL. TAKK FOROPPMERKSOMHETEN. Hei alle sammen. Jeg sender vanligvis ikke slike mailer som dette videre, men jeg har sjekket på internett og det er sant. Fra og med1.11 må vi betale for å bruke MSN og mail helt til vi sender dennetil minst 18 av personene vi har lagt til. Gå selv og se påadressen: http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/1189119.stm. Når duhar sendt denne til minst 18 personer blir msn mannen din blå. Trykkikke på videresend, for det er ofte folk ikke bryr seg om det. Takkfor oppmerksomheten Regnermed at dette er enda en variant av disse evinnelige "hotmail legges ned, du må begynne å betale for hotmailkontoen-fake-mailene" som sirkulerer??
Sin Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Jeg regner nesten med det ja, siden artikkelen i linken er fra 2001
Gjest Bodillen Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Jeg regner nesten med det ja, siden artikkelen i linken er fra 2001 ← Det så jeg ikke! Jeg gadd nemlig ikke gå inn og lese den, siden jeg regnet den for å være bare oppspinn...
Amanlis Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Jeg fikk også samme mail forleden, den gikk rett i søppelkurven.
Gjest Bodillen Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Jeg fikk også samme mail forleden, den gikk rett i søppelkurven. ← Ja, irriterende...
LaraCroft Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 ja, jeg har mottatt den TRE ganger på halvannen uke, noe drit altså
Tante T Skrevet 27. april 2007 #7 Skrevet 27. april 2007 Jeg har også fått den.. 8 ganger denne uka :S Jeg klarer ikke å forstå hvorfor folk ikke klarer å se at det er tull! Hvis det hadda vært sant så hadde det jo selvfølgelig ikke blitt sendt som kjedebrev
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå