Gå til innhold

Så mange unge her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg ser det er mange unge som planlegger bryllup her. Noe som ikke er vanlig der jeg bor, og blant mine venner.

Det er ganske flott at dere har valgt å leve sammen for resten av livet - uansett alder, så ta det ikke som kritikk, at jeg har observert det... :tommel:

Mitt spørsmål er: hvor i lander kommer dere fra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 21 år gifter meg neste år, er da 22, min kommende mann blir 24 i år (25 til neste år)

han er Engelsk og jeg er fra Tønsberg...

Skrevet

Fra tidligere tilsvarende tråder så er det nok slik at de som er her og planlegger bryllup ikke er spesielt unge, (mao, det er folk her i alle aldre). Men jeg synes det virker som det er mange som skriver her som ikke har bryllupsplaner som er veldig unge.

Skrevet
Fra tidligere tilsvarende tråder så er det nok slik at de som er her og planlegger bryllup ikke er spesielt unge, (mao, det er folk her i alle aldre). Men jeg synes det virker som det er mange som skriver her som ikke har bryllupsplaner som er veldig unge.

Hm :forvirret: Har du eksempeler på det? Jeg Har lest inne på forumet en lang tid.

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet
Hm  :forvirret:  Har du eksempeler på det? Jeg Har lest inne på forumet en lang tid.

det lurte jeg og på, synes det er mange unge her jeg da, hvertfall ut ifra alder-tråden...

Jeg blir 22 i år (23 når vi gifter oss), og kjære er straks 31 (32 når vi gifter oss), og vi holder til i Drammen :)

Skrevet

Jeg er 24 og han 31. Vi gifter oss til sommeren og bor i narvik

Skrevet (endret)

Vi er begge 20 når vi gifter oss :) den 29/09

Og vi bor i Drammen :) glemte å skrive det

Endret av Branna
Skrevet

Vi er begge 25 (blr 26), er vi for gamle til å bli regnet som unge da..? Hehe :ler:

Er førstemann ut i vennegjengen ihvertfall..

Skrevet

26 og 28 her.. Føler meg ikke så gammel hehe

Gjest Ballerina
Skrevet

Jeg er 23 og han 26 når vi gifter oss... vi er fra Stavanger. Blir vi betegnet som unge eller gamle??? ;)

Skrevet

Vi er fra Båtsfjord (finnmark) 20 og 22 når vi gifter oss i 2008:)

Skrevet

Hva regner du som ung til å gifte seg da? Lurer litt på det..

Skrevet

vi bor i trondheim, og er 24 og 25 år når vi gifter oss. Han kommer fra vestfold, og jeg kommer fra nordvestlandet :)

Skrevet

Jeg er 21, han er 26. Fra Bergen og Hønefoss.

Skrevet

vi er 21 når vi gifter oss... er fra kvinesdal og bor i stavanger

Skrevet

Vi var 28 og 30, ca - og følte oss ganske unge. Kommer fra Oslo.

Skrevet

Vi er hhv 27 (jeg) og 29 (han) når vi gifter oss og bor i København. Mener at jeg har lest at gjennomsnitsbruden er 31.

Piglet

Skrevet

Vi gifter oss neste år, da er jeg 25 og han 27 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...