Yme Skrevet 26. april 2007 #21 Skrevet 26. april 2007 Merkelig det der med at jenter har mer peiling på jentekroppen, enn det gutter har... Ånei, vent!
Gjest koosejenta Skrevet 26. april 2007 #22 Skrevet 26. april 2007 Merkelig det der med at jenter har mer peiling på jentekroppen, enn det gutter har... Ånei, vent! ← MEN jeg liker uerfarne gutter,det tenner meg så det er ingen hindring
Gjest Mysticgirl Skrevet 26. april 2007 #24 Skrevet 26. april 2007 MEN jeg liker uerfarne gutter,det tenner meg så det er ingen hindring ← Samme her Menn som ikke er så erfarne i senga tenner mest
Liskat Skrevet 26. april 2007 #25 Skrevet 26. april 2007 Samme her Menn som ikke er så erfarne i senga tenner mest ← Og her Yme: for min del liker jeg at jeg da har større mulighet for å forme dem slik jeg vil ha dem, og så er de gjerne litt mer blyge, og det kan jeg ha det mye gøy med. Og så liker jeg rett og slett ikke menn som ligger rundt med hva som helst.
Liskat Skrevet 26. april 2007 #26 Skrevet 26. april 2007 Jeg tror jeg kunne fått med meg damer ganske lett hjem om jeg ville, men synes ikke sånt er så interessant. (Har merket at oppmerksomheten er ganske stor når jeg f.eks har snakket med damer ute, både som singel og når jeg har vært i forhold) Pga det, og et langt tidligere forhold hvor sexen ikke var spesielt spennende eller "avansert", føler jeg meg litt akerutseilt.. Jeg har alltid gjort det som du beskriver, og vel følt at det har vært bra, men jeg vet at jeg ikke er spesielt fantasifull, og tenker egentlig ikke på noe annet enn "vaniljesex". Hun sier at hun har det bra, men samtidig har hun aldri sagt at jeg er en god elsker. Hun får (om hun ikke faker, det virker jo som det er noe alle gjør fra tid til annen. Om dette er noe som bare blir sagt på Internettforum for å vise hvem som har makta, vet man jo ikke..)orgasme hver gang vi har sex, fordi jeg klarer å vente på henne. Jeg kan ikke fri meg fra følelsen om at hun savner et eller annet, men sier at det ikke er det... ← Men hvis det er sant som du sier at hun vil ha noe mer enn det du gir henne av deg selv, og hun ikke sier noe om det (og nekter for det når du spør), da har hun ærlig talt bare seg selv å takke for at hun ikke er fornøyd med sexen. Hun kan ikke forlange at du skal være tankeleser og automatisk vite hva hun vil og ikke vil. Jeg har opplevd flere steder at jenter mener det ikke skal være nødvendig for dem å fortelle mannen hva hun liker/ikke liker, det skal nemlig han vite... Og her snakker jeg om BDSM, der fallgruvene kan være ganske store om man gjør noe partneren ikke liker. Dette er underkastende jenter som mener den dominante mannen automatisk skal gi dem det de vil ha. Jeg skjønner ikke den logikken, for en dominant kan umulig vite hva den andre liker. Jeg har opplevd den mannlige motparten, nemlig en underdanig mann som nektet plent å fortelle meg hva han likte og ikke likte, ville ikke fortelle meg om det var noe spesielt han ville prøve ut, eller om han hadde noen fantasier. Jeg skulle bare finne på alt selv... På den tiden var jeg fullstendig fersk (min første prøvekanin utenom vanlig sex), han hadde en del erfaring fra før, og jeg visste egentlig ingenting siden jeg ikke hadde prøvd å være dominant før. Så for å være helt ærlig, han hadde bare seg selv å takke for at det ikke gikk så veldig bra når han ikke ville kommunisere. Etter den saken der ble jeg ganske mye mer kresen på mannfolk...
Cognizance Skrevet 26. april 2007 #27 Skrevet 26. april 2007 Hvis det er noen trøst så vet menn i gjennomsnitt mer om kvinnekroppen en sin egen kropp.
Liskat Skrevet 26. april 2007 #28 Skrevet 26. april 2007 Hvis det er noen trøst så vet menn i gjennomsnitt mer om kvinnekroppen en sin egen kropp. ← Jeg synes faktisk det er en litt trist tanke...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå