Gjest Gjest Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Kunne dere ha hatt sex med en kvinne som f.eks bare dusjet og skiftet undertøy en gang i uka?
Gjest Nok en gjest Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Får si som Stomperud: Itte på vilkår!
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Hehehe - Et kuuult spørsmål Mitt svar: NEI, så absolutt IKKE! For mange år siden havnet jeg til sengs med ei som etter lukten å dømme var noget sløv med både underlivshygiene og bytte av undertøy Den lukten kan jeg ennå "kjenne".... Og det er 15 år siden hendelsen oppstod. Hvor lenge siden hun hadde foretatt en vask og tøybytte "der nede" vet jeg ikke - Og det er nesten så jeg spyr når jeg prøver å forestille meg hvordan det kunne ha vært i det tilfellet du forespør om. ÆSJ! Lenge leeevee underlivshygiene
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 For mange år siden havnet jeg til sengs med ei som etter lukten å dømme var noget sløv med både underlivshygiene og bytte av undertøy Ja! Ble det noe på henne???
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 Hadde nok pakket lekene og gått Trudde kvinner var nøye med underlivs hygienen
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 25. april 2007 #8 Skrevet 25. april 2007 Hvor ofte må hun vaske seg og skifte undertøy for at dere skal gidde da?
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2007 #9 Skrevet 25. april 2007 Ja! Ble det noe på henne??? ← Hadde nok pakket lekene og gått Trudde kvinner var nøye med underlivs hygienen ← Ja det ble noe på henne ja Vi styrte på i noen minutter inne på et meget mørkt rom.... Jeg skal ikke legge all skyld på alkoholberuselsen altså men det tok en liten stund før jeg "kjente" at det var noe galt. Jeg fikk det "midt i fleisen" for å si det mildt da jeg gikk ned i knestående for å gi henne litt oral glede. Fy F for noe pyton For ikke å gjøre jenta alt for flau og forlegen lot jeg som om alt var ok noen sekunder inntil jeg ikke klarte mer. Da var jeg spysjuk og staken så skremt at'n så ut som en chilipepper som hadde ligget så alt for lenge i sola, stakkar.... Jeg dro deretter ei løgn om at jeg måtte stikke fordi en kompis ventet på meg, kneppet inn sakene og strøk på dør. Opplevelsen var fæl nok for meg den men faktisk så var jeg mer flau på vegne av jenta. Får håpe hun ikke oppdaget den egentlige årsaken til at sexhyggen måtte avbrytes. Jeg har aldri opplevd noe maken, hverken før eller siden. Min generelle oppfatning av kvinner og deres underslivshygiene er at de aller fleste er nøye med dette. Hehehe - En må jo se det komiske i situasjonen
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2007 #10 Skrevet 25. april 2007 Gutt her. Jeg for min del vasker understellet hver dag,vasker det også etter sex selvfølgelig Siden noen damer har utflod og lignende synes nå jeg at de bør gjøre det samme, lukter ikke noe særlig det nei.
Ek_Erilar Skrevet 25. april 2007 #11 Skrevet 25. april 2007 Hvor ofte må hun vaske seg og skifte undertøy for at dere skal gidde da? ← "Normal" hygiene er det vel normalt å forvente? Og det er vel ganske normalt å dusje og skifte undertøy minst en sånn 6-7 ganger i uka, minst 10-14 om man trener?
Gjest Eir Skrevet 25. april 2007 #12 Skrevet 25. april 2007 "Normal" hygiene er det vel normalt å forvente? Og det er vel ganske normalt å dusje og skifte undertøy minst en sånn 6-7 ganger i uka, minst 10-14 om man trener? ← Isåfall synes jeg normalt grenser til hysterisk. Det anbefales ikke å dusje mer enn 2-3 ganger i uka, fordi det tørker ut hår og hud.
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2007 #13 Skrevet 25. april 2007 Halla gutta! Sorry at jeg forstyrrer deres lille dufttalk her, men det er ikke alltid like digg med en smakopplevelse av ostepop på småløkene deres heller
Ek_Erilar Skrevet 25. april 2007 #14 Skrevet 25. april 2007 Isåfall synes jeg normalt grenser til hysterisk. Det anbefales ikke å dusje mer enn 2-3 ganger i uka, fordi det tørker ut hår og hud. ← Joda, jeg har hørt det samme. Likevel dusjer både jeg og alle jeg kjenner vanene til stort sett hver morgen (med mulig unntak av søndager) og etter trening. Selv lukter jeg litt vondt om morgenen, og det har jeg kjent damer som gjør også.
Gjest _S_ Skrevet 26. april 2007 #15 Skrevet 26. april 2007 Om hun den ene gangen hun dusjet var samme dag som vi havnet i halmen hadde det vært greit
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2007 #16 Skrevet 26. april 2007 usj... Jeg dusjer daglig (sykler til jobb + trener) men mest om kvelden.. Da går vi til sengs og jeg er ny og fresh merker jeg at det blir noe før jeg har dusjet, så løper jeg å vaker meg med intimservietter.. Ingen sex uten oral!
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2007 #17 Skrevet 26. april 2007 For meg er en daglig dusj helt normalt - men jeg har registrert at mannen blir litt skuffet når "det bare lukter såpe". Jeg tror vi har glemt at den naturlige lukten også kan være god. Trenger ikke være 14 dusjer i uka eller 2 i måneden. Ingenting er som lukten av min manns varme kropp om morgenen.
Gjest Anonymous Coward Skrevet 26. april 2007 #18 Skrevet 26. april 2007 For meg er en daglig dusj helt normalt - men jeg har registrert at mannen blir litt skuffet når "det bare lukter såpe". Jeg tror vi har glemt at den naturlige lukten også kan være god. Trenger ikke være 14 dusjer i uka eller 2 i måneden. Ingenting er som lukten av min manns varme kropp om morgenen. ← Enig.
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 26. april 2007 #19 Skrevet 26. april 2007 For meg er en daglig dusj helt normalt - men jeg har registrert at mannen blir litt skuffet når "det bare lukter såpe". Jeg tror vi har glemt at den naturlige lukten også kan være god. Trenger ikke være 14 dusjer i uka eller 2 i måneden. Ingenting er som lukten av min manns varme kropp om morgenen. ← Hva med ånden hans? Jeg vet at min kan drepe blomster på nært hold
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2007 #20 Skrevet 26. april 2007 Hva med ånden hans? Jeg vet at min kan drepe blomster på nært hold ← Hva med din egen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå