Gå til innhold

Overraskelsesfest


Frk Johansen

Anbefalte innlegg

Min samboer blir 35 i sommer og jeg har lyst til å lage en overraskelsesfest til han. Vi er bortreist på dagen hans men kommer hjem lørdag 4. august og da har jeg lyst til å invitere vennen hans (våre) på skikkelig spekmat lag. Siden han ikke skal vite noe og jeg håper kompiser holder tett, når bør man sende ut invitasjon?? Det er jo ingen krise om han får vite det, det er jo ikke noe rundt tall, men har likevel lyst til å overraske han litt.

Siden vi kommer hjem bare fem timer før selskapet skal begynne må jeg ha noe enkel mat. Noen gode venner har sagt seg villig til å hente maten som jeg selvfølgelig må bestille ute.

Gode forslag mottas med takk.

Og de som ikke liker overraskelser, jeg vet han vil sette pris på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal selvfølgelig være vennene våre/hans. Jeg beregner å inviterere ca 20 stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

Jeg ville invitert med en gang tid og sted var fastsatt. Jeg syns folk er flinke til å holde munn om overraskelser, og siden det er på tampen av sommerferien er det større sjanse at flere kan komme hvis de får vite det i god tid.

Så kan du jo sende en påminnelse når det nærmer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send ut innbydelsene i midten av juni, og gjør uttrykkelig oppmerksom på at det er en overraskelsesfest slik at påmeldinger kommer til deg/din mobil.

Synes det høres veldig hyggelig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!! Får bare avklare et par ting også får jeg sende ut invitasjoner i slutten av mai tenker jeg. Tiden før ferien pleier å være hektisk, og en påminnelsesrunde er jo alltid kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...