Gå til innhold

Love child


mayas

Anbefalte innlegg

Her får du ein stor :klem: frå meg! Skjønnar så veldig godt korleis du tenker og føler! Sjølv om me såvidt har begynt prøvinga, har eg det på same måte. Grunnen til det ,er at eg ikkje er heilt ung lenger, og føler at det hastar med å bli gravid viss eg skal få dei barna eg alltid har ønska meg!

Det skal nok snart klaffa for deg også mayas, og for oss alle! :klemmer: Gledar meg til den dagen det er vår tur til å gå rundt med struttande gravidmagar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler meg mye mer postiv enn på lenge.

Jeg tror at jeg også skal bli velsignet med et barn, kanskje ikke akkurat nå, men en gang vil det skje.

Jeg må bare tenke postivt, og slappe av.

Fra i dag av har jeg begynt å spise sunnere, og kuttet ut alt snop.

Jeg har jobbet mye i dag og var hjemme kl.2400.

Så sent..

:søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg mye mer postiv enn på lenge.

Jeg tror at jeg også skal bli velsignet med et barn, kanskje ikke akkurat nå, men en gang vil det skje.

Jeg må bare tenke postivt, og slappe av.

Fra i dag av har jeg begynt å spise sunnere, og kuttet ut alt snop.

Jeg har jobbet mye i dag og var hjemme kl.2400.

Så sent..

:søvn:

Så bra! :-D

Jeg også prøver å være litt sunner, akkurat nå fungerer det ikke å spise mindre godteri og brus, men jeg tar tran hver dag, og multivitaminer og folattabletter, og så har jeg kuttet ut brødskivene om morgenen for sunn frokostblanding istedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikkje seia at eg er like flink til å vera sunn! Har nettopp stappa i meg 6 kindersjokoladar. :sjenert:

Problemet mitt er at eg er så tynn, at eg kan eta kva som helst uten å leggja på meg. Derfor føler eg liksom ikkje at eg er nødt til å trena. Men det er såklart idiotisk tenkt, for eg blir jo i råtten form, og får masse hol i tennene... Må visst prøva å skjerpa meg!

Flott at du klarar å vera meir positiv enn før, mayas - og at du har blitt så flink til å eta sunt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal besøke mannen min i helga, gjett om jeg gleder meg!! :juhu:

Da skal jeg :kline:

Ååååå, kan nesten ikke vente!

Jeg er så avhengig av ham, vi klarer nesten ikke å være fra hverandre.

Det er bare 3 dager siden han reiste :ler:

Aaaah, er så glad.

Selv om jeg ikke er gravid denne perioden.

Jeg fikk jo ikke eggløsning, er veldig sikker.

Jeg har to venninner som venter barn med en dags mellomrom, de kommer vel til å være på sykehuset samtidig, gleder meg til å se dem, søte små nøster!

Endret av mayas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det så gøy denne helga, det var godt å se ham igjen.

Vi snakket ut om det at jeg ikke har blitt gravid enda.

Vi fant ut at det måtte være pga. at han var bortreist i de fruktbare periodene eller min merkelige syklus.

Heldigvis er det på bedringens vei.

6 dager til IKM.

Jeg savner ham, vi har det så gøy sammen, bare koser oss og ler masse. :hjerter_rundt: Jeg elsker ham så mye og er ikke i tvil om at vi er ment for hverandre.

Yes yes, nå må jeg sove, har reist mye i dag og er litt sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde det så gøy denne helga, det var godt å se ham igjen.

Vi snakket ut om det at jeg ikke har blitt gravid enda.

Vi fant ut at det måtte være pga. at han var bortreist i de fruktbare periodene eller min merkelige syklus.

Heldigvis er det på bedringens vei.

6 dager til IKM.

Jeg savner ham, vi har det så gøy sammen, bare koser oss og ler masse. :hjerter_rundt: Jeg elsker ham så mye og er ikke i tvil om at vi er ment for hverandre.

Yes yes, nå må jeg sove, har reist mye i dag og er litt sliten.

Det er godt mulig du har skrevet det, eller jeg har spurt og fått svar, for jeg er et evig surrehode og veldig glemsk, men hvor er mannen din og hvorfor er dere så langt fra hverandre? :klø:

Så søtt at dere er så forelsket :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lyst på barn nå..

Jeg venter på mensen, jeg vet den kommer.

I dag er dag 29.

Men jeg er litt redd for å bli gravid også, for jeg er redd for å bli tykk, få strekkmerker, og forandre meg der nede.

Men det er jo selvsagt verd det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en tilståelse.

Jeg begynner å grine hver gang jeg hører om eller leser om de som blir gravide ved første forsøk, de som blir gravide uten å planlegge det, de som glemmer p pillen en dag og blir gravide, de som har sex uten beskyttlse en eneste gang og blir gravide.

Jeg er så sjalu, og har samtidig så dårlig samvittighet for jeg burde være glad på deres vegne og ikke sutre.

Jeg gråt ikke før, bare denne måneden..

Men jeg blir så lei meg.

Hvorfor er noen så heldige og ikke jeg.

Jeg føler meg unormal.. :cry:

Jeg har bare lyst å kryp under dyna og grine til jeg ikke har mer tårer igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en tilståelse.

Jeg begynner å grine hver gang jeg hører om eller leser om de som blir gravide ved første forsøk, de som blir gravide uten å planlegge det, de som glemmer p pillen en dag og blir gravide, de som har sex uten beskyttlse en eneste gang og blir gravide.

Jeg er så sjalu, og har samtidig så dårlig samvittighet for jeg burde være glad på deres vegne og ikke sutre.

Jeg gråt ikke før, bare denne måneden..

Men jeg blir så lei meg.

Hvorfor er noen så heldige og ikke jeg.

Jeg føler meg unormal.. :cry:

Jeg har bare lyst å kryp under dyna og grine til jeg ikke har mer tårer igjen

:Nikke::troest::klemmer: Kjenner meg igjen i det du skriver ... noen ganger blir jeg så frustrert, og livet kjennes så urettferdig ut fordi "alle" andre er gravide eller får det til så lett som bare det. Det var spesielt før, før vi begynte å planlegge, og alle andre var gravide, eller prøvere ...

Håper det går over og blir bedre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen kommer mannen min hjem. :love:

Gleder meg.

Jeg tenker på om jeg skal føre meg over på septemberlista med en gang, for jeg er så sikker på at det ikke gikk denne perioden heller.

Det er 2-3 dager til IKM.

Jeg har ikke merket noe rart.

Jeg ser at de fleste har skrevet alderen sin på prøvere i sept.

Er redd for å skrive min alder da jeg tror jeg vil bli tatt useriøst da.

Jeg la også merke til at de fleste har barn fra før, heldige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*nikker* kjenner igjen følelsen Mayas! akkurat sånn har jeg det også til tider! det er ikke spesielt gøy nei, men vi skal nok få det til etterhvert, alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen kommer mannen min hjem. :love:

Gleder meg.

Jeg tenker på om jeg skal føre meg over på septemberlista med en gang, for jeg er så sikker på at det ikke gikk denne perioden heller.

Det er 2-3 dager til IKM.

Jeg har ikke merket noe rart.

Jeg ser at de fleste har skrevet alderen sin på prøvere i sept.

Er redd for å skrive min alder da jeg tror jeg vil bli tatt useriøst da.

Jeg la også merke til at de fleste har barn fra før, heldige.

Så herlig at mannen kommer hjem!! :love:

Vet hvordan du har det, skjønner veldig godt at du gleder deg ;)

Ikke for å gi deg falske forhåpninger, men det er langt i fra alle som får symptomer når de er gravide, så at du ikke merker noe "rart" denne gangen trenger ikke å ha noe å si ...

Hvorfor er du redd for å skrive alderen din på prøvere i september? Er du ganske ung, eller ? I så fall så er det flere her inne som er ganske unge ... ikke vær redd for å ikke bli tatt på alvor! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ung prøver her også! Innom med en hilsen :)

Håper du har hatt en flott onsdag! Sender masse gode vibber til deg og håper det snart klaffer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å bli lenge siden mensen. Jeg har ikke hatt mens i august engang.

Jeg merker ingen tegn på at den kommer, men heller ingen tegn på gradivitet.

Kan jeg være gravid uten å merke noen ting...

Jeg har ikke lyst å bruke penger på en gradivitetstest ennå.. men hvis det blir planer om å drikke i helgen skal jeg ta en test for sikkerhetsskyld.

Det er spennende å ikke vite noe, og jeg er alt for redd for skuffelsen når jeg ser at testen er negativ.

Da vil jeg heller ikke vite noe.

Men jeg skal komme med mer info når jeg vet mer.

Bittebittebittebitte lite håp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Hvor lange sykluser bruker du å ha ? Har du gått lengre enn du bruker, eller ? *nysgjerrig* :popcorn:

Trenger ikke ha noen symptomer om du er gravid, så det er håp! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp kommet hjem fra søsteren min.

Hadde det kjempe koselig.

Jeg har ennå ikke fått mensen.

Men jeg føler en merkelig ro over det hele.

Kanskje fordi jeg er så sikker på at jeg ikke er gravid.

Jeg skulle kjøpe en gradivitets test i forje går, men vi skulle rekke en buss så jeg rakk ikke å stikke innom apoteket.

I går gikk jeg til apoteket da vi var i byen, men da var det stengt...trodde de hadde oppe lenge...?

Men jeg snakket med samboeren min, han vet jeg er sen, men jeg sa jeg var 99.9% sikker på at jeg ikke var gravid.

Så han sa ikke så mye, han stoler vel på meg.

Men tenk om jeg er gravid, det hadde vært kjekt.

Tror jeg skal på apoteket imorgen hvis jeg får tid.

Jeg har som sagt ingen symtomer, men avogtil merker jeg at det gjør litt vondt på høyre side av magen, varer i bare ett sekund.

Det er heller ingen "før mensen" symtomer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...