Gå til innhold

Love child

mayas

Anbefalte innlegg

Det ser ut til at du har en snill mann, mayas! :sol:

tenkte bare jeg skulle gi deg ett tips på hvor du får kjøpt eggløsningstest (skriver det her jeg, så er jeg sikker på at du ser det ;)

www.billige-tester.no/

de er billige OG de funker! det er ikke alltid! hehe, rask leveringstid er det oxo på dem :)

håper jo selvfølgelig at du ikke trenger dem da ;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har begynt med (ubevisst) leting etter tegn, men har ingen.

Det eneste var en lett svimmelhet som varte noen få sekunder i går kveld.

Men ellers føler jeg meg som vanlig.

Ingen pms tegn heller.

Så tipper at mensen ikke dukker opp før i neste uke.

Det er en uke siden eggløsningen.

Syklusen min har det siste halvåret vært på 36dager...

I morgen er den 28.dagen.

Før i tiden fikk jeg mens på denne tiden, pga at jeg hadde syklus på 29dager.

Men nå er syklusen min et eneste rot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det befruktede egget vil vandre ned gjennom egglederen og feste seg i livmorveggen. Her graver det seg inn og ligger godt beskyttet. Dette heter implantasjonen. I det egget ble befruktet, begynte celledelingen og den skjer nå kontinuerlig.

Dette er fra uke 3, om jeg skulle vært gravid ville jeg vært i slutten av uke 3.

Men jeg tviler sterkt.

Jeg var å tittet på eggløsningstesten på apoteket, den kostet jo over 300kr. :overrasket:

Lurer på om den kan brukes mange ganger da.

skal se på internett.

Endret av Trampe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to siste dagene har jeg fått lyserosa utflod, men i dag ser det ut til å være borte.

Jeg har merket litt ubehag i magen, noe jeg ofte får litt før mensen kommer.

Jeg tenker at håpet er ute for denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var å tittet på eggløsningstesten på apoteket, den kostet jo over 300kr. :overrasket:

Lurer på om den kan brukes mange ganger da.

skal se på internett.

Ja, viss det er den der Clear Blue eggløysingstesten du har sett på, så kostar den godt over 300 kr! Når eg kjøpte testen for noko over 300 kr, var den på tilbud. Ellers kosta den faktisk over 400 kr. :overrasket: Altfor dyrt, spør du meg!

Eg har iallfall brukt denne EL-testen denne månaden. Dette er første prøveperioden eg og kjæresten min har, så eg har aldri tatt EL-testar før no. Testen var iallfall enkel å bruka. Det var ein bra bruksanvisning der det stod steg for steg kva me skulle gjera.

Det er 7 testpinnar som følgjer med testen. Dvs at du kan testa 7 dagar. Då må testen kastast, og du må kjøpa ein ny. Men viss du veit omtrent kor lang menstruasjonssyklus du har, så held det med 7 testdagar i ein syklus! Eg fekk positiv EL-test den fjerde dagen eg tok testen, og testen var positiv i 2 dagar.

Lykke til med testinga!:)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg er gravid nå er jeg i slutten av uke.4.

Jeg regner etter eggløsningen.

Men totalt sett er det (4uker og 4dager) 33dager siden siden første dag i siste mens.

Jeg fikk et lite utslett på magen som ikke har gått bort, og avogtil får jeg litt ubehag på høyre side av magen, helt nede.

Jeg har litt ømme brystvorter, men det har jeg hatt før også, uten at det var noe.

Men det er nok ingenting, jeg sitter bare å venter på at tante skal bryte seg gjennom døra, selv om jeg har spikret den igjen. :ler:

Jeg nekter å ta gradivitetstest, for at den skal få knuse det bittelille håpet jeg har.

Det har hendt så mange ganger. Pga. den lange syklusen min har jeg testet en del før.

Jeg tok en termintest bare for morro, den ble på 6.mars 2008 :)

Endret av mayas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åy, jeg reiste meg nettopp opp og fikk et svimlefall over meg.

Måtte ta meg til hodet og bøye meg.

Det var det første min søster merket da hun ble gravid, at hun ofte ble svimmel. :dåne:

Endret av mayas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag og i går kveld merket jeg mer til noe som lignet svake menssmerter.

Jeg lurer på om det kan ha vært en festeblødning, det jeg hadde tidligere.

Enten er det mensen som er rett rundt hjørne eller så er jeg gravid.

Det siste tviler jeg på, men jeg har så lyst at jeg klarer bare ikke å miste håpet helt.

Jeg synes det er kjekt å gå inn på gradivitetsforumet og finne noen som har vært prøvere her inne først.

Jeg pleier å se hvor lang tid de brukte på å bli gravide osv.

Jeg føler det gir et håp for meg, og se at man faktisk kan bli gravid selv om det tar litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at jeg får mensen nå :sur:

Jeg orker ikke disse skuffelsene gang på gang, jeg hater mensen.

I tillegg til at håpet mitt er knust i stykker får jeg en uke med mensmerter.

I tillegg til det blir det i helgen mannen min kommer hjem, så blir ikke mye sex :tristbla: , han reiser igjen på mandag.

Kan det bli verre..?

Jeg er skikkelig deppa nå, jeg skal ikke komme inn her mer, ihvertfall ikke på en lang stund, jeg orker det bare ikke.

Jeg er sikkert steril :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein stor klem til deg. :klem:

Eg skjønnar at du er lei deg no, men du må ikkje gi opp håpet mayas! Alt ordnar seg nok til slutt, skal du sjå.:) Det er mange som må prøva ei stund før det klaffar. Og skulle det no vera så ille at du ikkje blir gravid innan eit år, så er det hjelp å få veit du.

Tenk på at no er du snart i gang med ein ny prøveperiode, og då er det nytt håp! :tommel:

:kose:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ja...ser man det, jeg klarte ikke holde meg borte alikevel..

Jeg har spist is og drukket helmelk, da jeg har hørt at hele melke produkter skal få maglende eggløsning i gang.

Så i dag er det akkurat 13 dager siden første mens dag, og hvis jeg er heldig får jeg eggløsning i dag.

Det blir ihvertfall :humpe: i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...ser man det, jeg klarte ikke holde meg borte alikevel..

Jeg har spist is og drukket helmelk, da jeg har hørt at hele melke produkter skal få maglende eggløsning i gang.

Så i dag er det akkurat 13 dager siden første mens dag, og hvis jeg er heldig får jeg eggløsning i dag.

Det blir ihvertfall :humpe: i kveld :)

Så bra at du ikkje klarte å halda deg unna KG likevel, mayas. :klem: Du treng oss her inne til å heia på deg, veit du. ;)

Så kjekt at mannen din er heime heile denne prøveperioden din! No må dåke berre :humpe: i vei for harde livet, så er du nok snart gravid, skal du sjå. :) Eg skal kryssa fingrane for at du lykkast denne gangen! Lykke til med kveldens "prosjekt" :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Masse lykke til med prøvingen! Jeg kjenner meg veldig igjen her inne med de tankene om at det tar så lang tid osv, det syntes jeg også!

Men, vær tålmodig.. Når man bare tenker på det hele tiden så tar det lenger tid sies det, slapp av og kos deg og så skjer det før du aner ;)

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var på en stor familiefest og jeg fikk holde en utrolig skjønn baby gutt, bare noen måneder gammel.

Moren spurte om jeg kunne passe på ham i 10min, og jeg sa jo så klart ja.

Jeg gikk litt rundt med ham og han sovnet til slutt i armene mine.

Ååå, jeg smeltet helt.

Nå merker jeg mer av at folk forventer at jeg skal bli gravid, de spør om jeg kommer til å ha min egen neste år osv.

Jeg bare smiler og sier kanskje.

Hallo, hvordan kan jeg vite det. :forvirret: . man kan jo ikke bestemme oss for å få en unge når det ikke går.

Jeg har ikke merket noe til eggløsning, men vi har sex hver dag og jeg venter minst en time før jeg reiser meg opp av senga for å gå på do.

Jeg ble litt skremt en dag tidligere fordi jeg begynte å blø litt etter sex, trodde nesten det var mensen, men heldigvis var det bare sexen :ler:

Jeg prøver å merke forskjell på livmortappen, men den forandrer seg hele tiden.

Men i dag en den høyt oppe og myk, så det bør være et godt tegn.

Det er 25 dagen nå, 13 dager til IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det regner og regner og regner. :regn:

For et stygt vær.

Jeg har kommet fram til at jeg hater penger.

Det betyr så mye, og man merker så fort når man har lite.

Jeg og samboeren min krangler omtrent aldri, men hvis det er noe som skurrer så er det pågrunn av penger..

Jeg er ikke fornøyd med jobben min, jeg har å lyst å bytte, men mangler utdannelse til det som frister meg.

Pågrunn av dette er jeg ikke i topp humør for tiden, bruker alt for mye tid til å tenke negativt. :tristbla:

Jeg er skråsikker på at jeg ikke blir gravid denne perioden heller.

Jeg merker ingenting, og nå er det ca.9 dager til IKM.

Det er fint å kunne skrive her da, og få støtte fra de andre prøverne her inne.

Jeg må prøve å tenke postivt, jeg er frisk, ikke engang forkjølet, jeg har verdens beste manm som elsker meg like mye som jeg elsker ham. :hjerter_rundt:

Vi skal i bryllup snart, det blir gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil bare anbefale deg/dere å ha sex annenhver dag rundt eggløsning. For om han tømmer seg "for ofte" så blir ikke sædcellene ..hva skal jeg si..levedyktige.

Men en tømming annenhver dag går bra !!

Ta en pute under rompa - så får dem litt hjelp innover

Lykke til - det går nok bra, men mange bruker litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare anbefale deg/dere å ha sex annenhver dag rundt eggløsning. For om han tømmer seg "for ofte" så blir ikke sædcellene ..hva skal jeg si..levedyktige.

Men en tømming annenhver dag går bra !!

Ta en pute under rompa - så får dem litt hjelp innover

Lykke til - det går nok bra, men mange bruker litt tid.

Det hadde jo vært ironisk, om grunnen til at jeg ikke blir gravid er at vi har for mye sex. :fnise:

Jo..jeg tror vi kan klare annenhver dag, men jeg tror ikke vi klarer å holde oss unna hverandre i lenger tid enn det. :rødme:

Jeg er veldig usikker på når jeg har eggløsning, eller om jeg i det hele tatt har.

Men takk for rådene :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpar mensen held seg langt unna både meg og deg! Eg er ca 5-6 dpo i dag, så me får kryssa fingrane for kvarandre. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...