Gå til innhold

Noe galt med Windows.. hjelp?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Trodde jeg la inn tråd her i går men finner den ikke.

Problemet er svart skjerm , eller det kommer opp skrift men windows klarer ikke åpne siden sin.

Får denne feilmelding etter ei stund :

Windows kan ikke starte fordi denne filen mangler eller er skadet.

<windows root> \system32\intoskrnl.exe

Innstaler en kopi av filen ovenfra på nytt.

Hvordan kan jeg innstallere på nytt når jeg ikke har noe pil ?? eller kommer inn på annet enn den sida?

Går det ann og gjør det i DOS modus, i tilfelle hvordan?

Håper på hjelp ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
<windows root> \system32\intoskrnl.exe

Regner med at det er ntoskrnl.exe du mener.

I så fall finner du kanskje en løsning her.

Skrevet

Takk for svar.

Fatta ikke helt hva jeg sko gjøre da... :sjenert:

Hva / hvor er gjenopprettningskonsollen??

Skrevet
Takk for svar.

Fatta ikke helt hva jeg sko gjøre da...  :sjenert:

Hva / hvor er gjenopprettningskonsollen??

Du finner mer informasjon om den her og her.

Skrevet

Du kan forsøke å kjøre windows-cd på nytt. Da reparerer den de filene som mangler/det er noe galt med.

Om du lurer hvordan du skal gjøre dette, så si i fra så skal jeg forklare mer detaljert. Pleier å funke iallfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...