*sandra* Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Trodde jeg la inn tråd her i går men finner den ikke. Problemet er svart skjerm , eller det kommer opp skrift men windows klarer ikke åpne siden sin. Får denne feilmelding etter ei stund : Windows kan ikke starte fordi denne filen mangler eller er skadet. <windows root> \system32\intoskrnl.exe Innstaler en kopi av filen ovenfra på nytt. Hvordan kan jeg innstallere på nytt når jeg ikke har noe pil ?? eller kommer inn på annet enn den sida? Går det ann og gjør det i DOS modus, i tilfelle hvordan? Håper på hjelp ..
Fønix Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 <windows root> \system32\intoskrnl.exe ← Regner med at det er ntoskrnl.exe du mener. I så fall finner du kanskje en løsning her.
*sandra* Skrevet 25. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2007 Takk for svar. Fatta ikke helt hva jeg sko gjøre da... Hva / hvor er gjenopprettningskonsollen??
Fønix Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Takk for svar. Fatta ikke helt hva jeg sko gjøre da... Hva / hvor er gjenopprettningskonsollen?? ← Du finner mer informasjon om den her og her.
Gjest Camma Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Du kan forsøke å kjøre windows-cd på nytt. Da reparerer den de filene som mangler/det er noe galt med. Om du lurer hvordan du skal gjøre dette, så si i fra så skal jeg forklare mer detaljert. Pleier å funke iallfall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå