Gå til innhold

Feriehus i Danmark


Tiit

Anbefalte innlegg

Har bare vært i København, og kjenner lite til Danmark ellers.

Kan noen anbefale hvor jeg skal søke etter feriehus til sommeren? Vi har to barn på 7 og 10, og har lyst på hav og strand ikke for langt unna, og litt varme i sjøen. Gjerne basseng i nærheten, samt at det ikke må være for langt til noen spennende opplevelser for barn og voksne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I fjor var vi et sted som heter Hvide Sande. Det ligger på Vest-Jylland. Huset vårt hadde gangavstand til butikk og til stranden, og fem minutters kjøretur unna var det et badeland. Det er ca en time å kjøre til Legoland, og omtrent like langt til Esbjerg. Vi trivdes veldig godt der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danland i Blokhus på Jylland. Ligger rett ved havet og er kjempetrivelig, har vært der flere ganger, og ungene ønsket seg bestandig tilbake.

Forsøk www.danland.dk (?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv www.seawest.dk. Det ligger ca 45 min fra legoland, har et kjempestort lekeland, fotballbaner, bowling, spa for mor, badeland tror det er ca. 3-4 km til stranden. Bare send meg en pm hvis du lurer på noe mer :)

Endret av prinsessa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv www.seawest.dk. Det ligger ca 45 min fra legoland, har et kjempestort lekeland, fotballbaner, bowling, spa for mor, badeland tror det er ca. 3-4 km til stranden. Bare send meg en pm hvis du lurer på noe mer :)

Her var vi i påsken, kjempeplass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var vi i påsken, kjempeplass

Vi også, kanskje vi så hverandre :)

Det som er bra med dette senteret er at barna treffer andre barn og leke med. Det bare kryr av unger der. Også er det 100 ting å finne på hvis det regner. Det er også 2 resturanter og 1 gatekjøkken inne på selve senteret så man kan også gå ut å spise om man ikke lager middag selv.

Endret av prinsessa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...