Gjest DyneTryne Skrevet 25. april 2007 #21 Skrevet 25. april 2007 Har egen dame, som du kaller det, og hun har en nydelig dott. Angående "hårgalskap" bør du kanskje rette henvendelsen til "skaperen" som utstyrte mennesket med dette. Der er faktisk en helsemessig mening med dette også. Men, dette er jo egentlig ikke et problem, vi har det jo slik vi vil ha det alle..både de som vil ha underlivet til småjenter, og vi som vil ha voksne kvinnfilk. ← Har DAMA di dott pluss alt tilbehøret? Hår på leppene? Det skal jo være hår der også, ellers er du jo pedofil, det sier du selv. de som vil ha underlivet til småjenter, de som vil ha underlivet til småjenter, de som vil ha underlivet til småjenter, Husker du det?
T.S Skrevet 25. april 2007 #22 Skrevet 25. april 2007 Helt enig med trådstarter. "Dotten" er noe av det som skiller voksne jenter fra småjenter, og er faktisk en "opphisselsesfaktor" på lik linje med bryster, som TS skriver. Hvorfor jenter her inne hele tida skriver at menn vil ha det glattbarbert skjønner jeg ikke. Har yngre menn idag et ønske om at jentene skal se ut som småjenter hele livet? Nei, totalt turn off, minner dessuten om ribbet kalkun... ← Jeg for min del har ikke noe problem emd å se forskjell på voksne og barn hår eller ikke... Fordi det _er_ stor forskjell. Kroppen er forskjellig og kjønnet er forskjellig. Å nedsettende stigmatisere de som ikek mener det samme som deg er en hersketknikk som bare er patetisk.
Paradokset Skrevet 25. april 2007 #23 Skrevet 25. april 2007 Utrolig engasjement her. En liten hårdott fremkaller sterkere meninger enn storpolitikk og sult i Afrika...
Fønix Skrevet 25. april 2007 #24 Skrevet 25. april 2007 Så det som skiller en pike fra en dame er hår nedentil? Og bryster? ← Jupp! Bortsett fra det, er dere noen små snørrunger alle sammen.
Gjest baby-E Skrevet 25. april 2007 #25 Skrevet 25. april 2007 Jupp! Bortsett fra det, er dere noen små snørrunger alle sammen. ← Godt at jeg har bryster da, så samboeren min kan vite at han er sammen med ei dame, og ikke ei småjente.
Tabris Skrevet 25. april 2007 #26 Skrevet 25. april 2007 (endret) Poenget er kanskje heller om man ha det man selv trives med og ønsker seg, eller om man føler press for å leve opp til og etterfølge andres krav til utseende. ← Jeg er selvsagt helt enig i at folk må få gjøre som de vil med egen kropp. Problemet er bare at hva man trives med og ønsker som oftest er veldig påvirket av samfunnets moter og tanker om hva som er "vakkert". (På lik linje med at de aller fleste som kjøper dagens mote påstår at de gjør det fordi de liker det, at det er mote har ingenting å si. Ganske merksnodig fenomen, da, at alle tilfeldigvis like det samme samtidig). Det er ikke den ene eller andre detaljen som "avgjør" hvor feminin man er eller ikke, og det var heller ikke det jeg skrev. Jeg skrev at jeg synes det er synd at man i dagens samfunn har et negativt syn mot det som er naturlig. Det viser seg når folk synes det er "ekkelt" eller "turn-off" med noe så naturlig som kjønnshår. Det betyr ikke at jeg mener man "skal" gjøre det ene eller det andre fordi det naturlig eller - som du skrev - mindre feminint. Det er holdningen jeg reagerer på. Naturlig nok, det er når man blir kjønnsmoden man får bryster, behåring og rundere former. Det er derfor - kroppslig sett -det som skiller ei jente og en kvinne. Når da det som fysisk sett kjennetegner en kvinne blir sett på som stygt (eller motsatt: hår på kjønnsorganene som kjennetegner en mann), så synes jeg det er en veldig trist vei samfunnet tar. Jeg hører jo til og med om tenåringsjenter som vil slanke bort de runde formene de får naturlig av puberteten. Slikt synes jeg er hårreisende, og sammen med det fokus som er på å endre kroppen til et unaturlig ideal som samfunnet til enhver tid bestemmer hva som er "pent", så misliker jeg hele det fokuset veldig sterkt. Endret 25. april 2007 av Tabris
Gjest DyneTryne Skrevet 25. april 2007 #27 Skrevet 25. april 2007 Utrolig engasjement her. En liten hårdott fremkaller sterkere meninger enn storpolitikk og sult i Afrika... ← Undergrunnsmiljøet engasjerer meg.
Gjest _S_ Skrevet 25. april 2007 #28 Skrevet 25. april 2007 Ja takk, begge deler, sa Ole Brum. Fordelen med at det vokser hår der er jo at man kan barbere sin partner, med alt det medfører av moro. For min egen del liker jeg alt bortsett fra konturfriserte mus, v-form, hjerteform etc. Og farget musehår *grøss*
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2007 #29 Skrevet 25. april 2007 Makan til useriøse engasjement grunnet en tankeutveksling fra T.S sin side! Det som slår meg etter å ha lest flere av innleggene er at flere av disse er lagt inn av personer som andre steder i forumet har argumentert for både det ene og det andre som har vært på kanten og så absolutt har vært gjenstand for diskusjon. De samme personene presterer altså her, under emnet "Kjønnsbehåring", å kverulere på hvorvidt en "naken" mus appellerer til menns pedofile / lyst på ungjenter eller ikke Fytti rakker'n for noe useriøst - Ytterlige kommentarer på akkurat det mener jeg vil være misbruk av tid!!! Jeg regner det som overveiende sannsynlig at de av dere som har ytret slike påstander ikke kan være så gamle i alder og derfor har mangel på livserfaring. Skulle jeg ta feil, så tar jeg det som en selvfølge at dere kun har en slik argumentasjon for å pirre debatten. Dette kan ganske enkelt ikke være seriøst ment! Jeg er mann - 32 år gammel og elsker ei velstelt og helst ei glattbabert mus. Ei tynn stripe fra magen og ned til knoppen fungerer for meg som en bra veiviser!! Årsaken til at jeg liker ei glattbarbert mus er ganske enkelt det faktum at all hud kommer til syne og følgelig at jeg lettere kan berøre det, med for eksempel munnen og tunga mi. For meg vil en skog av hår bety "gjenstander i veien" for å komme fram til herligheten. Dessuten foreligger aspektet ved renslighet. ETTER MIN MENING, så fremstår en glattbarbert mus mer renslig og innbydende enn ei med hår. Basta!
Liskat Skrevet 25. april 2007 #30 Skrevet 25. april 2007 Hjelpes meg... kan man ikke bare velge det man selv liker best og gi blaffen i hva andre måtte mene? Med hår, uten hår, frisert... det er ikke akkurat den helt store problemstillingen.
Tabris Skrevet 25. april 2007 #31 Skrevet 25. april 2007 Hjelpes meg... kan man ikke bare velge det man selv liker best og gi blaffen i hva andre måtte mene? Med hår, uten hår, frisert... det er ikke akkurat den helt store problemstillingen. ← Dette argumentet kommer alltid frem i diskusjoner som dette, men hvis vi alle skulle fulgt det rådet så hadde det ikke vært behov for diskusjonsforum.
Liskat Skrevet 25. april 2007 #32 Skrevet 25. april 2007 Dette argumentet kommer alltid frem i diskusjoner som dette, men hvis vi alle skulle fulgt det rådet så hadde det ikke vært behov for diskusjonsforum. ← Jeg har ikke noe imot at folk prater om sine preferanser, men det virker som om mange her henger seg veldig opp i spørsmålet om et glatt kjønn er barnlig eller ikke og om hår i maten, etc, og nærmest hakker på folk som er uenig med dem...
Gjest koosejenta Skrevet 25. april 2007 #33 Skrevet 25. april 2007 Hmmm det er jo lov å mene forskjellige ting,hvorfor rakke ned på hverandre av den grunn?Er vi ikke alle voksne her? hihi:) Jeg barberer meg nedentil,glattbarbert som det så fint kalles.Liker også at partneren er barbert påballene,rundt staken og nedover fra ballene og rundt rompa..Kan godt ha litt(frisert ) hår i "trekanten",men d må ikke være mye.. Jeg liker å slikke ,suge og smake mye så jeg liker ikke hår i maten,men de som liker det må bare holde på... :)
Tabris Skrevet 25. april 2007 #34 Skrevet 25. april 2007 Jeg har ikke noe imot at folk prater om sine preferanser, men det virker som om mange her henger seg veldig opp i spørsmålet om et glatt kjønn er barnlig eller ikke og om hår i maten, etc, og nærmest hakker på folk som er uenig med dem... ← Jeg er enig når det gjelder nedrakking, men det er jeg dessverre så vant med på KG at jeg mer eller mindre filtrerer ut slike innlegg og stempler dem under "usaklig".
Gjest OleJohan Skrevet 25. april 2007 #35 Skrevet 25. april 2007 Den moten som har resultert i alt dette glattbarberingshysteriet vi ser, syns jeg er både trist og tragisk.men faktisk også litt latterlig.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2007 #36 Skrevet 27. april 2007 Den moten som har resultert i alt dette glattbarberingshysteriet vi ser, syns jeg er både trist og tragisk.men faktisk også litt latterlig. ← Så sant som det er sagt. I min ungdom ( 68tter) var det på mote å gå med hverken truse eller bh, og det var flaut å ha LITE hår mellom bena. Den gang gjaldt det om å ha en kraftig busk. Jeg var selv alltid misunnelig på de som hadde mørkt hår, for de hadde kraftigere "dott". Så at dette er et motehysteri er det ingen tvil om, uansett hva som blir motargumenter. Aldrende blondine
Gjest Mysticgirl Skrevet 27. april 2007 #38 Skrevet 27. april 2007 Synes selv at det nesten var flaut å dusje offentlig, da jeg var barbert da jeg var ung. Da var det ikke så populært med glattbarbert fitte Men jeg har fortsatt med det, for det er det jeg foretrekker, så får andre gjøre som de foretrekker Men å hentyde til at menn som foretrekker glattbarberte muser er å samstille som at de liker småjenter, er å dra den veldig drøyt!
Gjest Anynomous Coward Skrevet 27. april 2007 #39 Skrevet 27. april 2007 Men å hentyde til at menn som foretrekker glattbarberte muser er å samstille som at de liker småjenter, er å dra den veldig drøyt! Smak og behag, jeg bare syns det ser mer voksent ut å ha litt hår. Må ha litt tekstur liksom..
Gjest Ny Skrevet 27. april 2007 #40 Skrevet 27. april 2007 Synes selv at det nesten var flaut å dusje offentlig, da jeg var barbert da jeg var ung. Da var det ikke så populært med glattbarbert fitte Men jeg har fortsatt med det, for det er det jeg foretrekker, så får andre gjøre som de foretrekker Men å hentyde til at menn som foretrekker glattbarberte muser er å samstille som at de liker småjenter, er å dra den veldig drøyt! ← Jeg har lest gjennom inleggene, men kan ikke se at noen som liker glattbarbert samstilles med å like småjenter. Hvor står det? Nyskjerrig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå