MarianneHR Skrevet 24. april 2007 #1 Del Skrevet 24. april 2007 Hvor skal dere føde? Jeg skal til Fredrikstad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissE Skrevet 24. april 2007 #2 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg skal føde på Haukeland er planen! Vært på omvisning på KK idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 26. april 2007 #3 Del Skrevet 26. april 2007 Fredrikstad her også... Bor du i F.stad/Sarp Marianne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneHR Skrevet 26. april 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 26. april 2007 Fredrikstad her også... Bor du i F.stad/Sarp Marianne? ← Bor på Ås. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Tingeling** Skrevet 1. mai 2007 #5 Del Skrevet 1. mai 2007 Fredrikstad her også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest silkesvarten Skrevet 1. mai 2007 #6 Del Skrevet 1. mai 2007 kr-sand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kummin Skrevet 3. mai 2007 #7 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg føder på Hvidovre. Danmarks største fødeavdeling, og visstnok meget positivt omtalt. Jeg begynner å grue meg til fødselen, og lurer på når jeg skal få en omvisning slik at jeg får enda mer kjøtt til skrekken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 3. mai 2007 #8 Del Skrevet 3. mai 2007 Fredrikstad her også! ← Artig! Hører det blir mye trafikk på fødeavdelingene til Fredrikstad denne sommeren, i hvert fall i juli! Litt redd for å få en stressa og overarbeidet jordmor, men de har vel kontroll tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlaBla Skrevet 6. mai 2007 #9 Del Skrevet 6. mai 2007 Fredrikstad her også. Termin 20 juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kummin Skrevet 8. mai 2007 #10 Del Skrevet 8. mai 2007 Det var da voldsomt så mange østfoldinger det var her, da. Mon det er noe med vannet der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamut75 Skrevet 9. november 2007 #11 Del Skrevet 9. november 2007 Må man tinge på hvilket sykehus man skal føde på i forkant eller er det bare å møte opp , eller gjør legen/jordmor dette av seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakken Skrevet 21. november 2007 #12 Del Skrevet 21. november 2007 Må man tinge på hvilket sykehus man skal føde på i forkant eller er det bare å møte opp , eller gjør legen/jordmor dette av seg selv? Du kan selv bestemme hvilket sykehus du vil føde på, men dette må bestemmes i god tid i forvegen. Jeg måtte bestemme fødested på det første legebesøket jeg hadde etter at jeg fant ut at jeg var gravid. En jordmor på ette sykehuset vil så kontakte meg. Fremover skal jeg ha annenhver kontroll hos lege og jordmor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå