Gå til innhold

Sykehus


MarianneHR

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg føder på Hvidovre. Danmarks største fødeavdeling, og visstnok meget positivt omtalt. Jeg begynner å grue meg til fødselen, og lurer på når jeg skal få en omvisning slik at jeg får enda mer kjøtt til skrekken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrikstad her også!  :)

Artig! Hører det blir mye trafikk på fødeavdelingene til Fredrikstad denne sommeren, i hvert fall i juli! Litt redd for å få en stressa og overarbeidet jordmor, men de har vel kontroll tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt så mange østfoldinger det var her, da. Mon det er noe med vannet der? :idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Må man tinge på hvilket sykehus man skal føde på i forkant eller er det bare å møte opp , eller gjør legen/jordmor dette av seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Må man tinge på hvilket sykehus man skal føde på i forkant eller er det bare å møte opp , eller gjør legen/jordmor dette av seg selv?

Du kan selv bestemme hvilket sykehus du vil føde på, men dette må bestemmes i god tid i forvegen. Jeg måtte bestemme fødested på det første legebesøket jeg hadde etter at jeg fant ut at jeg var gravid. En jordmor på ette sykehuset vil så kontakte meg. Fremover skal jeg ha annenhver kontroll hos lege og jordmor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...