Gå til innhold

Oppdatering


MarianneHR

Anbefalte innlegg

Hei jenter. Hvordan står det til med rugingen og redebyggingen for tiden?

Jeg begynner virkelig å merke at magen til tider er litt i veien. Slitsomt å få på seg sko, og ikke minst barbere leggene (vurderer seriøst voksing).

Har ikke fått så mye utstyr i hus, men det kommer nok etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, nå begynner magen å komme i veien... Noen dager føler jeg at alt er tungt og kroppen fungerer liksom ikke like praktisk som før, mens jeg andre dager nesten ikke tenker over det en gang. Ikke like lett å finne gode sovestillinger lenger heller syns jeg. Men alt i alt er det koselig å vagge rundt med en liten i magen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at magen er i veien ved når man skal ta på sko og barbere legger... Ellers er formen nokså grei. 40% sykemeldt pga. at jeg blir sliten etter en dag på jobb. Har en jobb der jeg står/går hele dagen, og har liten mulighet til å ta pauser.

Ellers har det blitt kjøpt inn bittelitt klær etc. Finner ting på tilbud av og til, og klarer ikke heelt å la vær. :ler: Vogn og sånn er vel ikke så lenge til det heller. Kjekt å sjekke litt iallfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som er kvalme lenger? Jeg er ennå kvalm hver morra. Kaster opp litt også, sånn en dag i uka.. Begynner å bli så lei av det..

Bestemt dere for type vogn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvalm enda! Kasta opp hver dag fra begynnelsen av desember frem til påske, og nå etter det er jeg kvalm nesten hver dag og kaster opp et par ganger i uka. Ellers sliter jeg endel med bekkenløsning. Men nurke mitt er blitt veldig aktiv, og stort sett er det meste veldig koselig selv om jeg iblant er utrolig sliten!

Kjøpte forresten vogn på lørdag, endte opp med en svart simo duo 2006 modell som de hadde på tilbud nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært kvalm, og er ikke kvalm nå.

Lille nurket har begynt å hoppe gevaldig mye, og det synes både jeg og skjeggetrollet av en far er superkoselig. :rødme: Fjernsyn og datamaskin er nesten glemt til fordel for magestirring :ler:

Magen buler noget mer enn hva den har gjort før, men jeg har ingen problemer med skopåtakelse, eller leggbarbering. Det jeg dog har problemer med - er bekkenet. Etter en dag i parken skal jeg bare sitte stille dagen etter. Eller, jeg kan fint stå - men å bytte vekt fra fot til fot :riste: Dessverre.

Jeg har kjøpt mine første ordentlige barneting.. :)

På tide jeg begynner å krysse av på lista, nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som vi har det ganske like, MissE! Godt å føle at det ikke bare er jeg som er dårlig ennå... Kasta også opp masse fra jul til påske. Nå er jeg kvalm hver morra, men det går som regel over utover formiddagen. Er du kvalm hele dagen eller bare på morraen?

Noen som skal ha dyp vogn her? Hadde selv tenkt å kjøpe kombi helt til jeg hørte ei som sa at de fleste som kjøper kombi kommer tilbake til butikken når barnet nærmer seg året, for de ønsker seg noe lettere og ikke så klumpete..

Ellers, stå på folkens! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Jeg skal kjøpe Bugaboo, jeg :)

Mannen har ikke akkurat engasjert seg så mye i utstyrskjøp og sånn.. Men han falt pladask for den der bugabooen. De sier den er god på så mange måter. Gleder meg til å bruke den, synes den ser fin ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også stort sett bare kvalm om morran, men en gang iblant kommer det på kvelden også, er igrunn litt varierende! Begynner å bli passe lei av det, så jeg håper det gir seg snart.. Men er enig, godt å høre det er flere som har det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...