Gå til innhold

er så forelska

katta23

Anbefalte innlegg

Hei Katta....

Er ikke så ung som du skal ha det til men er i midten av 30 åra :)

Kan også informere deg om at jeg ikke er en aktiv flørt på byen da jeg er i et forhold. Er faktisk så heldig at jeg har et bra utseende så jeg blir ote sjekket opp når jeg er ute. I tilegg er jeg så heldig å har mange venner av begge kjønn, mange av dem er single av ulike årsaker så jeg vet at det finnes mange single der ute. Hvis du ikke vil ta mitt ord for de finnes så er det også statistikker og undersøkelser som kan underbygge det jeg sier.

Kan godt forstå at du er betatt eller forelsket har ingen problemer med det......... kan godt forstå at han ser noe pent ( deg) som han vil flørte med. Men at han ikke har tatt steget videre burde også tolkes dit hen at han vet hva han har hjemme.

En flørt er ikke galt...... men å gå så langt at hans familie blir skadelidende er det i mine øyne.Hvis det gjør meg til en skinnhellig person så sier det mer om deg enn om meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem er avstandsforelsket? Han eller meg? Vi ser hverandre hver 14 dag og på den turen prater vi ofte med hverandre.

Nei, men kommer ikke det an på hvordan man ser på folk? Jeg hadde aldri sett noen langt inn i øynene i flere sekunder om dette var en tilfeldig person. Det har jeg ikke tid til :ler:

Da han tok billett sist gang jeg reiste ut kommenterte han hvorfor jeg ikke selv betalte billetten den gangen, og noe med alderen min. At jeg så ut som om jeg var 40, men i virkeligheten er i midten av 20- årene. :tristbla: Dette er noe som skjedde nylig, derfor det ikke hang sammen med resten av tråden.

Er du virkelig fortsatt interessert i ham etter at han sier at du ser ut som du er 40 år??? Det er jo ikke noe særlig å høre når man er i midten av 20-årene.....

Men men, kanskje han liker damer som ser litt eldre ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Meg_*
Er du virkelig fortsatt interessert i ham etter at han sier at du ser ut som du er 40 år??? Det er jo ikke noe særlig å høre når man er i midten av 20-årene.....

Men men, kanskje han liker damer som ser litt eldre ut?

Hva er galt med at han sa det? Det kan bare hende han sa det for å tulle litt med henne.. Herregud.. Ikke ta alt så høytydelig og la ALT gå inn på deg.. Da skjønner jeg hvorfor du henger her.. Men kanskje du ikke er den som man burde ta råd fra da..? :)

Katta23..

Hva skjedde mellom dere til slutt?? Kjempespent! Håper det gikk bra uansett hvordan det gikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med at han sa det? Det kan bare hende han sa det for å tulle litt med henne.. Herregud.. Ikke ta alt så høytydelig og la ALT gå inn på deg.. Da skjønner jeg hvorfor du henger her.. Men kanskje du ikke er den som man burde ta råd fra da..? :)

Katta23..

Hva skjedde mellom dere til slutt?? Kjempespent! Håper det gikk bra uansett hvordan det gikk!

He he, det er ikke sånt en tuller med damer om, det vet alle menn, ihvertfall når de har litt erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_katta23_*

Katta23..

Det går fint, han har sagt ja til å hjelpe meg med en oppgave jeg skriver på. :)

Har ikke "fått" ham ennå nei, og det er ikke snakk om å få, som i et ligg.. Jeg holder meg unna det å røre ham, til jeg vet hvor landet ligger. Hadde nettopp en operasjon i narkose, og det jeg sa da jeg våknet var litt pinlig. Jeg sa noe sånt som "hvor er ....., jeg vil ha ..... her".

Sist jeg pratet med ham, spurte jeg ham hvorfor han spesialbehandler meg mht å ta bilett på den båten han er. Og da sa han at det ikke finnes studentrabatter og at han derfor jukser litt. Haha.. jeg sa til ham at jeg vil betale fullprisbillett, at det ikke gjorde meg noe, men det ville han ikke ta imot. Han har gitt meg barnebillett i lang tid, som han kaller studentrabatt :fnise:

Sist helg da jeg så ham, stod jeg lent til et vindu og tegnet. Og da kom han bort til meg, helt nært inntil, slik at ansiktene våre var bare 10-12 cm fra hverandre. Det var helt rått, jeg gjorde ingenting, men han så først på tegningen, og så så han meg inn i øynene før han gikk videre. :)

Senere den samme kvelden satt jeg ved et bord, og så stod han et stykke unna meg. Og han så på meg.. i flere sekunder, og bevisstgjorde meg at han så på meg. Det var som om "Jeg ser på deg, ser du meg?"

Måtte til slutt reise meg og gå, turte ikke se på ham på noen minutter etter det. Tror jeg blir sprø snart, dette er ikke sunt for helsa. :ler:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_katta23_*

Ja, og det med at han sa jeg så ut som en 40 åring, det var en fleip ja :) Han er veldig direkte, men han merket etter den setningen, at jeg ikke likte det han sa. Han nevnte aldri den setningen igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har absolutt et poeng......jeg ser den :sjenert: Men den som "overtar/ arver" en slik en må jo være redd for at vedkommende kan gjøre det samme mot dem.......... kan ikke fatte at et slikt forhold gir en trygghetsfølelse. Etter min mening er ikke det et kvalitetstempel heller tvert imot.

Vet at mange går for det de ønsker seg...... den ultimate kjærlighet men fatter ikke at de klarer å bygge sin egen lykke på andres ulykke.........men det er nå bare min mening da (vet at den ikke går hjem hos alle :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_katta23_*
Du har absolutt et poeng......jeg ser den :sjenert: Men den som "overtar/ arver" en slik en må jo være redd for at vedkommende kan gjøre det samme mot dem.......... kan ikke fatte at et slikt forhold gir en trygghetsfølelse. Etter min mening er ikke det et kvalitetstempel heller tvert imot.

Vet at mange går for det de ønsker seg...... den ultimate kjærlighet men fatter ikke at de klarer å bygge sin egen lykke på andres ulykke.........men det er nå bare min mening da (vet at den ikke går hjem hos alle :fnise: )

Hmm.. vet ikke hvordan jeg skal forklare meg. Tipper den der var myntet på meg...

Men om jeg kunne fått en som var singel hadde jeg seff gått for ham. Men jeg er ikke god nok for noen, så det kan være det samme da. For første gang siden eksen var utro, har noen flørtet med meg, og jeg suger det til meg. Verre er det ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Hei Katta... et spørsmål bare har "gjest" rett når hun sier at det er bedre å overta en mann for da er han "kvalitets emne" med gode muligheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste uttalelsen der burde egentlig være forklaring god nok på hvorfor du IKKE burde gå for ham. At du synes oppmerksomheten er moro og at det kunne vært hvem som helst bare han hadde vist interesse, og at du dermed "finner deg i" at han er opptatt. Høres lite konstruktivt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_katta23_*
Den siste uttalelsen der burde egentlig være forklaring god nok på hvorfor du IKKE burde gå for ham. At du synes oppmerksomheten er moro og at det kunne vært hvem som helst bare han hadde vist interesse, og at du dermed "finner deg i" at han er opptatt. Høres lite konstruktivt ut.

Nei, det kunne ikke vært med hvem som helst. Han her har jeg vært interessert i i flere år, han er spesiell og ikke en hvem som helst. Han er en jeg har kjent lenge og han er ikke typen til å utnytte folk.

Nei, det er ikke bedre å overta en mann, fordi da er han kvalitetsstemplet. Jeg kunne godt ha blitt sammen med en fyr som en bruker her lenger opp beskriver som "langtidssingel". Jeg har prøvd det, men han klarte ikke å binde seg, så da så jeg ikke poenget med å prøve å finne kjemien. Har ingen problemer med å date en som har vært singel lenge, heller det enn en som har hatt 14 kvinnfolk på noen få år, hvis du skjønner hva jeg mener.

Du beskriver jo mannfolk som om de skulle være en vare du tar ned av butikkhylla og bruker til du er lei av den.

Gidder ikke forklare mer, når dere ikke har fått med dere hva jeg har skrevet tidligere, men heller velger å komme med kritikk på det siste innlegget som er skrevet. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...
Gjest katta_23

Oj.. fant jo den gamle tråden min igjen :)

Her har det skjedd mye siden sist. Vi flørter fortsatt, men han tar på meg i mye større grad enn før. Stryker meg på rumpa, ser på meg hver bidige gang jeg kommer i synsfeltet hans.

Nå sist jeg så ham tok jeg ham på fersken i å se på meg. Jeg lå på en sofa og slappet av med øynene lukket. Og en stund etter da jeg åpnet de igjen så jeg at han stod et stykke unna og tittet på meg. Og en stund etter kom han og satt seg ved siden av meg mens jeg lå i sofaen. Jeg lukket øynene igjen og en stund etter åpnet jeg de igjen for å teste litt.. Jo da, han hadde snudd hodet over sofaryggen og så på meg. Dette er jo skikkelig spennende. :)

Og imens jeg sov kastet han en sukkerbit på meg slik at den landet mellom puppene mine :sjenert:

Rett før vi sa hadet til hverandre ga jeg ham det jeg hadde igjen av en pose smågodt. Han ble jo som et barn :fnise: Og blant smågodet lå det en sånn sjokolademus. Så kom han bort til meg og sier på en sånn passelig pervers måte: "Det var en god mus du hadde". Jeg måtte le litt men svarte til han: Må ikke du bli for pervers.." Og han unnskyldte seg med (med et glis om munnen) at det var sjokolademusen han mente.

Vi satt ganske lenge og pratet på tomannshånd som jeg har prøvd lenge. Han er mer personlig nå og spør om andre ting enn været for å si det sånn. Jeg hadde en tegning av en kompis med meg, og han skulle absolutt vite hvem han var..

Gleder meg bare mer og mer til jeg ser ham igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr
Oj.. fant jo den gamle tråden min igjen :)

Her har det skjedd mye siden sist.

Mye? :kaffe:

Da håper jeg det er mer enn du har skrevet her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, her har det virkelig skjedd ting siden sist! hehehe..

Stiller meg egentlig veldig tvilende til hele historien. Du sier ting som ikke stemmer med hverandre.

Bl.a skrev du i førsten at han hadde samboer og barn. Så skrev du at du ikke visste om han hadde barn. Og så visste du ikke om han hadde samboer.

Og brått visste du at han hadde to små barn når noen sa noe om at ungen kanskje var like gammel som deg.

Og så har du brått kjent han i mange år og visste at han ikke var typen til å bruke folk. Hvordan vet du det når du ikke vet om han har samboer og barn en gang?

Og du forteller jo bare at dere ser på hverandre og snakker bare om godterier. Høres ikke helt virkelighetsnært ut det her.. Beklager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest katta_23
Ja, her har det virkelig skjedd ting siden sist! hehehe..

Stiller meg egentlig veldig tvilende til hele historien. Du sier ting som ikke stemmer med hverandre.

Bl.a skrev du i førsten at han hadde samboer og barn. Så skrev du at du ikke visste om han hadde barn. Og så visste du ikke om han hadde samboer.

Og brått visste du at han hadde to små barn når noen sa noe om at ungen kanskje var like gammel som deg.

Og så har du brått kjent han i mange år og visste at han ikke var typen til å bruke folk. Hvordan vet du det når du ikke vet om han har samboer og barn en gang?

Og du forteller jo bare at dere ser på hverandre og snakker bare om godterier. Høres ikke helt virkelighetsnært ut det her.. Beklager..

Det var da voldsomt... Sitter du og påstår at jeg lyver????

Hadde du giddet å lese hele tråden så hadde du skjønt hva jeg mener... Er ikke alt jeg gidder å skrive her inne heller. Skulle jeg gjort det hadde det tatt en time å skrive et innlegg. Noe holder jeg for meg selv også. Dessuten går det ikke an å beskrive alt med ord, fordi der tingene skjer er det omgivelser som ikke går an å beskrive. Man må se stedet før man vet hva jeg prater om..

Sist jeg pratet med en kompis av ham hadde han samboer. Men det er et halvt år siden, og vi har kommet mye nærmere hverandre siden da. Vi prater mer på tomannshånd enn for et år siden som du påstår. Hvis du ikke skjønner hva jeg prater om, la vær å kommentere denne tråden da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

Mye? Hva må skje for at det skal være mye i dine øyne?

Det jeg mente med mye er at vi går og tafser på hverandre hele tiden, og jeg skriver ikke opp antall ganger han går og stryker meg på rumpa eller smiler til meg. Det er det ikke plass til :)

Nei.. jeg klarer meg fint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr
Mye? Hva må skje for at det skal være mye i dine øyne?

I mine øyne er nok "mye" uansett mer enn å tafse på hverandre og prate på tomannshånd av og til.

Vi har nok litt ulike oppfatninger om hva som er "mye" i dette henseendet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt... Sitter du og påstår at jeg lyver????

Hadde du giddet å lese hele tråden så hadde du skjønt hva jeg mener... Er ikke alt jeg gidder å skrive her inne heller. Skulle jeg gjort det hadde det tatt en time å skrive et innlegg. Noe holder jeg for meg selv også. Dessuten går det ikke an å beskrive alt med ord, fordi der tingene skjer er det omgivelser som ikke går an å beskrive. Man må se stedet før man vet hva jeg prater om..

Sist jeg pratet med en kompis av ham hadde han samboer. Men det er et halvt år siden, og vi har kommet mye nærmere hverandre siden da. Vi prater mer på tomannshånd enn for et år siden som du påstår. Hvis du ikke skjønner hva jeg prater om, la vær å kommentere denne tråden da..

Jeg påstår ingenting jeg :) Man ville uansett hatt litt lite å gjøre om man skulle sitte å dikte opp alt dette, så velger vel å tro at du ikke lyver..

Men utifra det du skriver henger ikke alt helt på greip.. Men er sant det, litt vanskelig å forklare alt med ord og da kan det brått høres litt rart ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...