Merenwen Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Overalt kan man lese at kaffe er usunt og noe man bør holde seg unna. Men er det virkelig så usunt? Og i tilfelle hvorfor?
Gjest Elfrida Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Overalt kan man lese at kaffe er usunt og noe man bør holde seg unna. ←Jeg har ikke lest dette noe sted, har du et eksempel?
Merenwen Skrevet 24. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2007 For eksempel ved slankeråd osv. "Hold deg unna kaffe, brus og alkohol" er standard.
Gjest bada Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 For eksempel ved slankeråd osv. "Hold deg unna kaffe, brus og alkohol" er standard. ← Brus og alkohol - ja, men jeg har aldri sett noe sted at kaffe skal være fetende. Det inneholder vel dessuten 0 kalorier.
IsaCathrine Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Jeg har og hørt noe om at kaffe er usunt. Iallefall i store mengder. OM det er mer usunt for de som slanker seg vet jeg ikke.
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Kaffe står utrolig nok for over 60 prosent av antioksidantene vi får i oss i det norske kostholdet. Fem kopper om dagen beskytter mot mange utbredte sykdommer. Men ikke drikk mer. Les mer her
mr. louis Skrevet 24. april 2007 #7 Skrevet 24. april 2007 Kaffe står utrolig nok for over 60 prosent av antioksidantene vi får i oss i det norske kostholdet. Fem kopper om dagen beskytter mot mange utbredte sykdommer. Men ikke drikk mer. Les mer her ← Les under foregående artikler, der er en del artikler som lovpriser kaffen som en slags gudegave. Og dette er fra Forskningsrådet, hmm, merkelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå