Blåklokke Skrevet 29. april 2007 #61 Skrevet 29. april 2007 Jeg synes det var glorete og fælt. Grelle farger, for stor og dominerende dekor (man kunne formelig telle fugleloppene på fjærene) og klumpete design. Grøss !
Nellie Cortado Skrevet 29. april 2007 #62 Skrevet 29. april 2007 Syns både glass og servise var harry og stygt! Og jeg har ikke noe imot Ari...
Knøttet Skrevet 29. april 2007 #64 Skrevet 29. april 2007 Ikke min smak, nei.. og det er heller ikke "designeren" av dette serviset ...
CheapChampagne Skrevet 1. mai 2007 #65 Skrevet 1. mai 2007 Jeg synes det var glorete og fælt. Grelle farger, for stor og dominerende dekor (man kunne formelig telle fugleloppene på fjærene) og klumpete design. Grøss ! ← Nokså enig i det der jah!
Mie Skrevet 1. mai 2007 #66 Skrevet 1. mai 2007 Det var så harry at det ble kult. ← Er litt enig i denne jeg. Var innom en butikk hvor de hadde dekket et ganske så kult bord med servicet. Ikke noe jeg ville kjøpt selv, men jeg begynner å få litt sansen for Mr. Behn (det hadde jeg aldri trodd jeg skulle mene..), man kan si hva man vil om fyren, men han har da i hvertfall selvironi.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå