Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Marillia
Skrevet

Jeg zynes lizzom at Ari er litt zøt, men zervizet og glazzene likte jeg ikke, azz...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest 1
Skrevet

Ut fra hva jeg fikk sett på et TV-innslag var det ikke noe jeg ville ha merket meg eller kjøpt. Ikke min stil :)

Skrevet
Nei huff, det var sletts ikke pent! Jeg syns det faktisk var litt ekkelt med de påfugløynene :tristbla:

Påfugløyne?

Det der er da øya til Kåre Valebrokk. :ler:

Gjest Bodillen
Skrevet
Jeg zynes lizzom at Ari er litt zøt, men zervizet og glazzene likte jeg ikke, azz...

Påfugløyne?

Det der er da øya til Kåre Valebrokk.  :ler:

:hoho:

Gjest Kermit
Skrevet

Jeg likte det ikke, men jeg humret litt da jeg hørte Ari hadde laget påfulgservise. Han er jo en liten påfugl selv, den godeste herr Behn.

Skrevet

Helt greit, men jeg ville ike brukt så mye penger på det.

Skrevet

Min dårlige smak melder seg visst igjen, for jeg syntes det var ganske fint jeg. Har sett ganske mange serviser som jeg liker dårligere enn det der. Glassene kunne jeg godt hatt, men når det gjelder servise generelt så liker jeg dem best ensfarget eller til nød med enkel dekor i en farge, så jeg ville nok ikke kjøpt det.

Skrevet
[...] men jeg humret litt da jeg hørte Ari hadde laget påfulgservise. Han er jo en liten påfugl selv, den godeste herr Behn.

Jau, det var jo ingen tilfeldighet at han valgte påfuglen. ;)

Jeg syns serviset er kult, men som Cata foretrekker jeg nok servise med litt mindre prangende dekor. Glassene er fine.

Gjest Blondie65
Skrevet

Ari Behn valgte påfuglen fordi han er blitt kalt en påfugl selv. Jeg liker ikke Ari Behn i det hele tatt, men må motvillig innrømme at den gutten har selv ironi så det holder - både når det gjelder dette serviset og når det gjelder å spille seg selv i diverse tv-roller og filmer. Akkurat DET har jeg nemlig sansen for.

Uansett hvem det er som designer det så, liker jeg ikke voldsomme mønstre. Jeg foretrekker også diskrete mønstre eller ensfargede nøytrale ting. Glassene var greie nok, men ikke noe hurra ...

Gjest TuttaCalcutta
Skrevet

serviset er ikke min stil, men jeg tror gamle tante Olga vil ha det. ;)

Skrevet

Sikkert fint, men det er ikke min smak.

Gjest Miss Guided
Skrevet

Har ingen sterke meninger verken for eller imot serviset. Det er ikke noe jeg vil kjøpe for det er ikke min stil, liker det enkelt. Men det ser ikke verre ut enn mange andre serviser som er å få kjøpt.

Skrevet

Synes ikke serviset var så ille,jeg. Litt mye dekor til at det er aktuelt her ( for ikke å snakke om prisen....), men slettes ikke det verste jeg har sett.

Skrevet

Vinglass skal ikke svinge innover. Da kjenner man bare alkohollukten og ikke selve vinen. Jeg trodde dette var blitt allment kjent etter hvert? Selv har jeg vært på både vin- og konjakk-kurs der dette er blitt understreket av kursholdere. Trodde Ari Behn burde være mer oppdatert enn som så...

Skrevet
serviset  er  ikke min stil, men jeg tror gamle tante Olga vil ha det.  ;)

Jeg slår meg sammen med gamle tante Olga, for jeg syns serviset var veldig fint. Glassene er jeg kjempe nysgjerrig på å se i virkeligheten for de så helt supre ut.

Skrevet (endret)

Nei takk. Det var ikke noe jeg kunne tenkt meg. Og det er ikke fordi jeg ikke kan fordra han som har laget de. :forvirret: De ble litt for sære for meg.

Endret av meta2
Skrevet
Vinglass skal ikke svinge innover. Da kjenner man bare alkohollukten og ikke selve vinen. Jeg trodde dette var blitt allment kjent etter hvert? Selv har jeg vært på både vin- og konjakk-kurs der dette er blitt understreket av kursholdere. Trodde Ari Behn burde være mer oppdatert enn som så...

Enig! Men nå er det faktisk ganske få glass som tilhører ulike serviser som har riktig form. :forvirret: Blåklokkeglassene er faktisk enda verre, jeg klarer ikke å fatte å begripe at noen vil ha de glassene...

Serviset var ikke min stil, og siden jeg ikke har sett det irl gidder jeg ikke å gjøre meg opp en mening heller. Noen vil sikkert synes det er flott. :ler:

Skrevet

Syns det så helt greitt ut, men ikke noe jeg faller i staver over. Er ikke påfugl-mønsteret litt "oppbrukt"? .....men så var det det med selvironien,da......syns han er litt søt jeg,og får ufortjent mye kjeft. (men nå var det vel serviset og ikke han vi skulle kommentere). :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...