Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det var litt kjedelig jeg. De påfuglhodene (hankene) virket fullstendig malplasserte.

Skrevet
Jeg synes det var litt kjedelig jeg. De påfuglhodene (hankene) virket fullstendig malplasserte.

Veldig enig. På grensen til at det kun ser latterlig ut :ler:

Skrevet

Jeg har visst dårlig og vulgær smak, for jeg synes dette var kult, jeg. :sjenert:

Ville nok ikke hatt det selv fordi det ikke passer til alt mulig, og jeg har hverken plass, lyst eller råd til å kjøpe meg flere så dyre serviser. Men mange har jo serviser til enhver anledning, så hvorfor ikke?

Ingen hår i maten assosiasjoner her, nei... :ler:

Gjest Silmarill
Skrevet

Nei huff, det var sletts ikke pent! Jeg syns det faktisk var litt ekkelt med de påfugløynene :tristbla:

Skrevet

Jeg likte det ikke! Synes egentlig det så mest ut som et "billig service" med den skrikende dekoren. Synes heller ikke så mye om glassene, de var kjedelige.

Gjest *Magica*
Skrevet (endret)

Jeg liker ikke serviset, men liker det snart på trass. Heier litt på Ari, jeg. Han har ikke så altfor stor fanklubb, så det kan han trenge. ;)

Edit: Komma som gikk sine egne veier.

Endret av *Magica*
Skrevet

Det var akkurat like oppblåst og pompøst som "designeren" selv ..

Gjest Frk Åberg
Skrevet
Jeg liker ikke serviset, men liker det snart på trass. Heier litt på Ari, jeg. Han har ikke så altfor stor fanklubb, så det kan han trenge. ;)

Hehe, jeg også. Leste denne tråden før jeg så serviset, og hadde forventet meg noe helt forferdelig. Det syns jeg absolutt ikke det var. Ville ikke hatt det selv, men etter noen runder på forskjellige glassmagasin i det siste, har jeg sett mye som er mye verre. Glassene likte jeg.

Skrevet

Litt enig, egentlig hadde det vært bedre å diskutere flere serviser enn bare dette :)

Jeg synes den kaffekoppen har potensiale, men synes det er gjort så utrolig lite ut av fjærene - er det bare et nesten uredigert bilde av ei fjør? (Vet jeg er inkonsekvent i språket). Det stemmer liksom ikke med formen i det hele tatt, blir ikke noen fine linjer eller noen ting. Synes det ser ut som det er en skygge eller noe på fjæra på koppen, slik at det liksom blir et "hull" i stedet for at dekoren følger koppen...

Og stetten på glassene minner litt om ekle fuglebein - er det det de skal likne? :sjenert: Men formen på selve glassene er da ok, samme med formen på serviset.

Skrevet
Hehe, jeg også. Leste denne tråden før jeg så serviset, og hadde forventet meg noe helt forferdelig. Det syns jeg absolutt ikke det var. Ville ikke hatt det selv, men etter noen runder på forskjellige glassmagasin i det siste, har jeg sett mye som er mye verre. Glassene likte jeg.

Det stemmer jo også, for ikke å snakke om billigere serviser (type sånn jeg har selv...).. Mye klumpete og glorete greier ute og går.

Gjest Frk Åberg
Skrevet
Og stetten på glassene minner litt om ekle fuglebein - er det det de skal likne?  :sjenert:  Men formen på selve glassene er da ok, samme med formen på serviset.

:ler: Æsj, ikke si det da, det er jo bare ekkelt.

Skrevet

Ikke helt min smak det der. Dessuten har jeg finservise, så det hadde uansett ikke vært aktuelt.

Skrevet

Jeg synes at serviset er fint - fine farger og utradisjonelt. Glassene derimot er klumpete.

Når det er sagt ville jeg aldri i livet ha ønsket meg serviset. Jeg liker bare ensfargede tallerkener (til nød med dekor langs kanten) - ellers ser det bare rotete ut med mat på, og det er jo det de er ment å brukes til!

Skrevet

Litt enig med deg der Magica, det var derfor jeg skrev at dette ikke var en tråd angående Ari, men om serviset! (Heia Ari, vi trenger en sånn en!).

Skrevet

Selv om jeg ikke liker serviset, så har jeg ingenting i mot Ari, bare så det er sagt. Han er en morsom fargeklatt og sannsynligvis den perfekte ektemann for en prinsesse.

Skrevet
Selv om jeg ikke liker serviset, så har jeg ingenting i mot Ari, bare så det er sagt. Han er en morsom fargeklatt og sannsynligvis den perfekte ektemann for en prinsesse.

Helt enig! Både angående Ari og serviset! :Nikke:

Skrevet

Jeg har heller ikke noe imot ham som prinsessegemal .. men jeg har noe imot ham som "designer" .. Jeg synes utdannede designere og kunstnere skal brukes til store design-jobber. Det er jo helt tydelig at han er valgt til jobben pga hans posisjon i samfunnet - som nettopp prinsessegemal.

Skrevet
Jeg har heller ikke noe imot ham som prinsessegemal .. men jeg har noe imot ham som "designer" .. Jeg synes utdannede designere og kunstnere skal brukes til store design-jobber. Det er jo helt tydelig at han er valgt til jobben pga hans posisjon i samfunnet - som nettopp prinsessegemal.

Jeg er enig i dette også jeg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...