Gå til innhold

Ari Behns påfuglservise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ikke en tråd for og i mot Ari Behn!!! Det jeg lurer på er; hva synes dere om dette serviset?

Her er min mening: Jeg synes ikke det er pent! Og det er ikke for å hakke på Ari, har ikke noen store meninger om han. Jeg får både en følelse av fjær i maten og at noe stirrer mot meg (innimellom maten min :ler: ).

Dessuten kan det ikke være lett å dandere mat på en delikat måte på sånne tallerkener når mønsteret er så dominerende?

Så hva syns?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte faktisk det samme når det gjalt dette med at man får en følelse av at det er fjær i maten :) jeg synes ikke serviset var pent i det hele tatt.

Glassene derimot var riktig fine.

Skrevet
Glassene derimot var riktig fine.

Glass også? De har ikke jeg sett!

(Huff, fjær i maten.......,fuglelus....., fugleinfluensa....,jeg får ikke matlyst).

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

For å si det sånn, var det ikke for at designeren er et kjent navn ville dette servicet bli forbigått i stillhet. tror nå jeg.

Skrevet

Jeg syns det er et artig og fint servise.

Gjest -eline-
Skrevet

Glassene var helt greie, ikke noe jeg hadde kjøpt, men helt ok. Serviset derimot...

Skrevet

Det var heller ikke noe pluss at formen på serviset var sterkt inspirert av både Figgjo og IKEA365+

Skrevet

Både servise og glass var helt ok, og vil nok ta seg bedre ut på et bord enn de bildene jeg har sett. Bakdelen med serien og en grunn til at jeg ikke ønsker meg dette er "designeren"

Skrevet

Glassene var fine, men serviset var grusomt. Jeg foretrekker uansett ganske nøytrale serviser, så kan man heller bytte tilbehør og pynt.

Skrevet

Både serviset og glassene er "too much" etter min smak. Fjæren på serviset kan minne litt om trompe-l'œil og følelsen av å ha en fjær der sammen med maten er kanskje oppsiktsvekkende, men neppe særlig behagelig. Jeg synes også formen blir for enkel i forhold til dekoren. De utfyller rett og slett ikke hverandre.

Glassene liker jeg rett og slett ikke formen på. De kan minne litt om noe fra Nille eller Europris.

Selv om jeg er på jakt etter nytt servise, blir det altså ikke dette!

Gjest Elfrida
Skrevet

Glassene likte jeg ikke så godt, men når det gjelder serviset har jeg jammen meg sett mye på Glasmagasinet etc som er langt verre, og som ser ut som det selger bra.

Skrevet
Jeg foretrekker uansett ganske nøytrale serviser, så kan man heller bytte tilbehør og pynt.

Helt enig med deg Arkana! Tenk dere på julaften, julepyntet bord og dekket med ribbe og surkål og ei påfuglfjær?

Skrevet

Jeg syntes det var litt kult jeg, men nå så jeg det på god morgen norge da finn og ari dekket bord ;)

Skrevet

Synes det var dritkult, jeg. Og selv om dette ikke handler om designeren, må jeg få si at selvironien og tanken bak gjør at jeg har enda mer sans for det. Men middagstallerken til 900 spenn er litt i overkant... så jeg får se på det i butikken og drømme - som jeg gjør med alt annet jeg ikke har plass og råd til...

Vi har også både hverdags- og penservise nøytralt, så vi kan dekorere og dekke til enhver anledning. Men har man råd til dette serviset, har men vel ett for enhver aneldning...

Skrevet

Har ikke sett serviset på nært hold, men jeg synes vel at fjæra blir for dominerende. Alt hvitt, også BANG ei fjær. Ville selv valgt en mer nøytral framstilling av fjærne, f eks duset ned eller i gråtoner - men klart, da hadde vel intensjonen med ideen blitt litt borte. Men en mer stilisert eller bare morsom tegning av en påfugl? Sånn som det ser ut nå virker det (i hvert fall på bildene) som det bare er lagt ei fjær under ehm.. lakken på serviset, og det er ekkelt.

Skrevet

Uff, det er grusomt, rett og slett vulgært, synes jeg. Det minner om noe man får kjøpt på Ellos e.l.

Jeg ville aldri hatt det, selv om det er designet av Ari Behn. Dette minner meg om eventyret om keiserens nye klær. :)

Skrevet

Jeg får sånn fjær og kløe i halsen-fornemmelse av det.

Ville ikke hatt mat på et sånt fat.

Glassene har jeg ikke sett ordentlig.

Skrevet
Her er min mening: Jeg synes ikke det er pent! Og det er ikke for å hakke på Ari, har ikke noen store meninger om han. Jeg får både en følelse av fjær i maten og at noe stirrer mot meg (innimellom maten min :ler: ).

Dessuten kan det ikke være lett å dandere mat på en delikat måte på sånne tallerkener når mønsteret er så dominerende?

Jeg synes serviset var grusomt. Spesielt det hodet på det ene lokket. Forferdelig! Glassene var helt greie, men ikke helt min smak. Tror dette kun ble slått opp av media fordi det var Ari Behn (som jeg heller ikke er så stor fan av...)

Skrevet
Dette minner meg om eventyret om keiserens nye klær.  :)

Hvorfor er det så mange som sier dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...