sorrow Skrevet 23. april 2007 #1 Del Skrevet 23. april 2007 Smerten river i mitt hjerte Tårene vil ikke stoppe Hvor er du når jeg trenger deg så sårt Hvem skal holde om meg og Fortelle meg at alt vil bli bra Hvem skal elske meg nå Som du er borte Jeg er så ensom Så alene Jeg kan ikke kjenne hjertet mitt slå Det er som jeg er død Hører du meg rope navnet ditt Ser du ikke at jeg trenger deg Hvordan er det mulig at sorgen min Over deg Kan smerte så mye Jeg prøver å innse at du ikke er her lenger At du kun finnes i mitt hjerte og minne Men hver natt er du så virkelig I drømmene mine kan jeg kjenne deg Føle deg Høre den myke stemmen din hviske til meg Hver dag jeg våkner Er det som å miste deg igjen Dagene glir bare Det er som om jeg går i et evig mørke Du var lyset Jeg er blind uten deg Fortapt Jeg trenger at du holder rundt meg Vær så snill Bare en siste gang Jeg ber.... En siste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 23. april 2007 #2 Del Skrevet 23. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maleri Skrevet 25. april 2007 #3 Del Skrevet 25. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 26. april 2007 #4 Del Skrevet 26. april 2007 Bare ett ord: NYDELIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå