Devana Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Jeg skal egentlig operere bort en visdomstann imorgen, men nå har betennelsen blusset opp baki der igjen og jeg ble plutselig litt bekymret for at de kanskje ikke tar den da....Noen som vet? Tannlegekontoret er jo typisk nok stengt nå.
Simpleminded Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Jeg utsatte å dra til tannlegen når jeg kjente det begynte å verke i en visdomstann da jeg har tannlegeskrekk.. Så kom høytiden og tanna ble verre enn verst. Til slutt var betennelsen så kraftig at jeg ikke fikk til å åpne kjeven. Dermed bar det avgårde til akutt tannlegebesøk. Ventetida var lang (hele 4 timer), men absolutt verdt det. Jeg fikk 2 sprøyter og kjente dermed ingenting når de trakk ut tanna.. Neste gang skal jeg sørge for å dra til tannlegen før betennelsen hindrer meg i å spise hvertfall Lykke til!
dront Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Du kan operere ut tanna selv om den er betent - så lenge du ikke har så mye kjevesperre at de ikke kommer til i munnen din Det opplevde en jeg kjenner.
Devana Skrevet 23. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2007 Takk for svar Da blir det forhåpentligvis operasjon imorgen...Jeg møter opp i hvert fall. Har ikke så veldig kjevesperre...Bare LITT begrenset gapeevne, men tror de kommer til så lenge de ikke skal ha masse ting inni munnen samtidig.
Sølvpilen Skrevet 25. april 2007 #7 Skrevet 25. april 2007 Hvordan går det med deg? Gikk det greit? Jeg har også en visdomstann som må bort. Den er desverre ikke kommet ned, og vil heller aldri gjøre det, siden den sitter fast oppi der. Pga av den er kommet gjennom første lag av tannkjøttet, kan det oppstå betennelse der med tiden. Kjedelig, for det blir et litt større inngrep, siden de må skjære i tannkjøttet fra innsiden av kinnet. Et par, ikke så gøye dager i etterkant, har jeg fått beskjed om. Kan ikke si at jeg gleder meg.
Devana Skrevet 25. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. april 2007 Hvordan går det med deg? Gikk det greit? Jeg har også en visdomstann som må bort. Den er desverre ikke kommet ned, og vil heller aldri gjøre det, siden den sitter fast oppi der. Pga av den er kommet gjennom første lag av tannkjøttet, kan det oppstå betennelse der med tiden. Kjedelig, for det blir et litt større inngrep, siden de må skjære i tannkjøttet fra innsiden av kinnet. Et par, ikke så gøye dager i etterkant, har jeg fått beskjed om. Kan ikke si at jeg gleder meg. ← Det går greit idag, ganske så hoven, og sliter med å gape, men det går greit Litt smerte, men har klart meg uten smertestillende i hele dag Håper det går bra med fjerninga av visdomstanna di, tro meg, den betennelsen du kan få er VOND, så er best å fjerne den. Det er visstnok mindre vondt og komplisert å fjerne de oppe enn nede sier tannlegene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå