AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #21 Skrevet 14. juli 2019 8 hours ago, AnonymBruker said: Altså, jeg sover i egyptisk bomull fra Gant og det er VANVITTIG stor forskjell på det sengetøyet og et billig bomullstrekk fra Kid, Princess osv. For tre år siden kasta jeg alle de billige sengetøyene, tror det var sju eller åtte sett (les: donerte til fretex) og kjøpte tre dyre sengetøy som jeg rullerer på. De er like gode som de var da de var nye (jeg skifter sengetøy hver tredje uke, på sommeren kan det skje at det blir en gang i uka om det er mye svetting, men det er ikke så ofte), alle er i egyptisk bomull og jeg sover som et barn hver natt. Utrolig god komfort og verdt pengene!!! Anonymkode: 4c264...397 Er det egentlig sant.. Jeg har ÉN sengetøy fra Gant - en gave fra mamma, og 2 sengetøy fra Høye, gave fra svigermor. Gant kostet 3,5 tusen sett, Høie koster 600-700 kr. Jeg synes de er like bra! Foretrekker å bruke Høie men pga de har glidelås, er så masete med knapper som Gant har (og ikke trykknapper, men bittesmå knapper og hull). Men jeg kan ikke sammenlikne med Kid, hadde en i flanel fra Kid men det var dårlig. Anonymkode: a18ad...915 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #22 Skrevet 14. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dagens reklame? Neitakk, vi kjøper Høie sengetøy i damask, bedre finnes ikke mht. kvalitet i bruk og i vask. Anonymkode: 28ed6...c52 1 time siden, AnonymBruker skrev: TRÅD FRA 2003 HVA ER HENSIKTEN? PRODUKTET ER SIKKERT UTGÅTT FOR HUNDREDVIS AV MED ÅR SIDEN. Anonymkode: 28ed6...c52 Naah Du svarte jo selv på HI i tråden da Anonymkode: f8e46...4a8 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #23 Skrevet 14. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det egentlig sant.. Jeg har ÉN sengetøy fra Gant - en gave fra mamma, og 2 sengetøy fra Høye, gave fra svigermor. Gant kostet 3,5 tusen sett, Høie koster 600-700 kr. Jeg synes de er like bra! Foretrekker å bruke Høie men pga de har glidelås, er så masete med knapper som Gant har (og ikke trykknapper, men bittesmå knapper og hull). Men jeg kan ikke sammenlikne med Kid, hadde en i flanel fra Kid men det var dårlig. Anonymkode: a18ad...915 Mitt gant sett har glidelås. Høie syns jeg også er bra, jeg har et flanellsett fra Høie som jeg bruker om vinteren. Glemte å nevne det. Det er alt etter hva man liker best. Jeg syns det er sant. Trenger ikke bety at du syns det vettu.. Anonymkode: 4c264...397 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #24 Skrevet 15. juli 2019 8 hours ago, AnonymBruker said: Mitt gant sett har glidelås. Høie syns jeg også er bra, jeg har et flanellsett fra Høie som jeg bruker om vinteren. Glemte å nevne det. Det er alt etter hva man liker best. Jeg syns det er sant. Trenger ikke bety at du syns det vettu.. Anonymkode: 4c264...397 Nei men forskjell på oss to er at du betalte dyrt for den, mens jeg fikk den gratis. Det er derfor større sjanse at du er utsatt for «kjøpers bias» (Valgstøttende bias) enn jeg. Anonymkode: a18ad...915 1
onyx Skrevet 15. juli 2019 #25 Skrevet 15. juli 2019 Ai ai... Du vet du har hengt for lenge på KG når man huske de gode gamle episke brukerne..... 😂 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #26 Skrevet 15. juli 2019 Dynetrekk i egyptisk bomull er ikke så viktig, synes jeg. Men et ordentlig glatt laken setter jeg pris på! I stedet for sånne nuppete og skrukkete laken man får kjøpt som rull. Har to laken i egyptisk bomull nå, og det er jo noe helt annet. 700 spenn per laken dog.. Jeg har kjøpt mine på Kid, noen som vet om man får kjøpt laken i egyptisk bomull andre steder? Med 30 cm høyde på hjørnene. Anonymkode: 29153...c4a
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #27 Skrevet 16. juli 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Dynetrekk i egyptisk bomull er ikke så viktig, synes jeg. Men et ordentlig glatt laken setter jeg pris på! I stedet for sånne nuppete og skrukkete laken man får kjøpt som rull. Har to laken i egyptisk bomull nå, og det er jo noe helt annet. 700 spenn per laken dog.. Jeg har kjøpt mine på Kid, noen som vet om man får kjøpt laken i egyptisk bomull andre steder? Med 30 cm høyde på hjørnene. Anonymkode: 29153...c4a Aldri hørt om, hva er det? Anonymkode: 20306...796
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå