Gå til innhold

100% ren luksus i Egyptisk bomull

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Tenkte jeg skulle gi alle ett tips om sengetøy i Egyptisk bomull hvis noen er på jakt etter slike. Det er ikke så mange interiørforretninger som fører sengetøy i 100% ren Egyptisk bomull men jeg vet om ett sted og det er Steen & Strøm Interiør i Kongensgt. i Oslo.

På lørdag var jeg og hentet mine sett i nydelig lys beige fra Delorme og etter å ha tilbragt mine siste 3 netter i dem vil jeg gjerne tipse alle om dem- for de er kjempeherlige.

www.yvesdelorme.com

Milla

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Hvordan er følelsen i forhold til å sove i sengetøy av satin? Og hvordan er prisene?

(Mulig det står på linken du la ved, men jeg gikk ikke inn på den.)

Hilsen Lille meg

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Det er like mykt som satin og veldig lett. Veldig veldig deilig.

Nettsiden er internasjonal og har ikke norske priser men hos Steen & Strøm Interiør ligger prisene på ca. 4200 kroner.

Milla

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei igjen!

Takk for svar, men jeg må si det var en sinnsyk sum!! Greit å betal for skikkelig kvalitet, men på et tidspunkt synes jeg prisen ikke kan forsvares lenger.

Regner med at prisen inkluderer dynetrekk, putevar og laken til to!?!? Tror jeg holder meg til satin, jeg, og bare på sommeren. I hvert fall synes jeg satinlaken ble for kaldt nå.

Hilsen Lille meg.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Egyptisk bomull er dyrt- men som sagt, dette var bare ett tips. Slike sett er også en fantastisk bryllupsgave.

Milla

Skrevet
Det er like mykt som satin og veldig lett. Veldig veldig deilig.

Nettsiden er internasjonal og har ikke norske priser men hos Steen & Strøm Interiør ligger prisene på ca. 4200 kroner.

Milla

:o En halv mnd lønn i sengeklær.. Kanskje hvis jeg får 5000kr til overs.. hihi.. Nei.. takke seg til høie-sengesett! ;)

(ps. hvis noen har lyst til å sponse meg med slike sengeklær er de velkommene til det da :ler: )

• Liker 1
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Som sagt- bare ett tips.

Milla

Skrevet
Som sagt- bare ett tips.

Milla

Jaja! Flott tips altså.. :) (Nei, det var ikke ironiskt)

Skrevet

Jeg kan ikke unngå å tenke på at hvis sovekomforten tilsvarer prisen... da er jeg redd for at jeg aldri hadde våknet igjen!!!

Nå driver jeg faktisk å funderer på bryllupsgave til min venninne som skal gifte seg i mai, men tror nok dette ligger litt over mitt planlagte prisnivå. Men hvis jeg hadde hatt masse penger til overs... Har forøvrig aldri vært noe glad i satin jeg da, men...

Jennifer

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Delorme er sikkert rimeligere i Danmark Jen.

Milla

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bare ELSKER krepp sengetøy........ :D

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Jeg bare ELSKER krepp sengetøy........ :D

Naturkrepp?

Milla

Skrevet

tenker jeg sover like fordømt godt i sengetøy til noen hundrelapper, selv om det BARE er i vanlig bomull!!!!

• Liker 3
Skrevet

Det var jo litt av en sum for sengetøy da.........Må nok vente til jeg vinner i lotto skal jeg få råd til å kjøpe sengetøy til 4000 kroner. :ler:

• Liker 2
  • 16 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips! :) Noen som vet om den nevnte butikken fremdeles fører disse herlighetene?

Anonymkode: f8e46...4a8

AnonymBruker
Skrevet

Altså, jeg sover i egyptisk bomull fra Gant og det er VANVITTIG stor forskjell på det sengetøyet og et billig bomullstrekk fra Kid, Princess osv. For tre år siden kasta jeg alle de billige sengetøyene, tror det var sju eller åtte sett (les: donerte til fretex) og kjøpte tre dyre sengetøy som jeg rullerer på. De er like gode som de var da de var nye (jeg skifter sengetøy hver tredje uke, på sommeren kan det skje at det blir en gang i uka om det er mye svetting, men det er ikke så ofte), alle er i egyptisk bomull og jeg sover som et barn hver natt. Utrolig god komfort og verdt pengene!!! :) 

Anonymkode: 4c264...397

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Altså, jeg sover i egyptisk bomull fra Gant og det er VANVITTIG stor forskjell på det sengetøyet og et billig bomullstrekk fra Kid, Princess osv. For tre år siden kasta jeg alle de billige sengetøyene, tror det var sju eller åtte sett (les: donerte til fretex) og kjøpte tre dyre sengetøy som jeg rullerer på. De er like gode som de var da de var nye (jeg skifter sengetøy hver tredje uke, på sommeren kan det skje at det blir en gang i uka om det er mye svetting, men det er ikke så ofte), alle er i egyptisk bomull og jeg sover som et barn hver natt. Utrolig god komfort og verdt pengene!!! :) 

Handler man på salg blir det ikke så dyrt heller. Igjen, det er såååå verdt pengene. :9 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kid har egyptisk bomull. Og de har jevnlig 50 % på sengetøy, på salg var det 450-500 per sett., veldig god kvalitet! Har 3 sengesett vasker hver uke.

Anonymkode: f8420...342

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 4.3.2003 den 11.54, Gjest Minnie Emmerdale skrev:

Tenkte jeg skulle gi alle ett tips om sengetøy i Egyptisk bomull hvis noen er på jakt etter slike. Det er ikke så mange interiørforretninger som fører sengetøy i 100% ren Egyptisk bomull men jeg vet om ett sted og det er Steen & Strøm Interiør i Kongensgt. i Oslo.

På lørdag var jeg og hentet mine sett i nydelig lys beige fra Delorme og etter å ha tilbragt mine siste 3 netter i dem vil jeg gjerne tipse alle om dem- for de er kjempeherlige.

www.yvesdelorme.com

Milla

Dagens reklame? 

Neitakk, vi kjøper Høie sengetøy i damask, bedre finnes ikke mht. kvalitet i bruk og i vask. 

Anonymkode: 28ed6...c52

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips! :) Noen som vet om den nevnte butikken fremdeles fører disse herlighetene?

Anonymkode: f8e46...4a8

:opplyser:       TRÅD FRA 2003 HVA ER HENSIKTEN?

PRODUKTET ER SIKKERT UTGÅTT FOR HUNDREDVIS AV MED ÅR SIDEN. 

Anonymkode: 28ed6...c52

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...