Gå til innhold

Boris Jeltsin død


Gjest Corto Maltese

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

en fordrukken alkis som gjorde noe stort en gang i tiden, hvet om mange som fortener minneord før han for og si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne
en fordrukken alkis som gjorde noe stort en gang i tiden, hvet om mange som fortener minneord før han for og si det slik.

For det første: Respekter de døde!

For det andre: Skriv ordentlig! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ja. Det var slutten for ham. Det er rart å tenke på, men det går den veien for oss alle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første: Respekter de døde!

For det andre: Skriv ordentlig! :frustrert:

respekterer både levende og døde, men ser ingen grunn til at han skal hylles høyere enn andre døde.

det er kansje en grunn til at jeg sier i fra om mange skrivefeil? eller trur du jeg skriver som en 7 åring kunn for og iritere deg? du er vel en av de som mener folk med dyseleksi ikke skal ha tillatelse til og skrive offentlig du da? mange av dere her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Har aldri sett deg som bruker her før, så nei.

Og det om at jeg har noe imot folk med dysleksi, det er dine ord. Leser heller aldri signaturene til folk så jeg får bare BEKLAGE greit, men ingen har hyllet noen døde her, og det passer seg ALDRI å skrive sånt når et menneske har dødd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill
respekterer både levende og døde, men ser ingen grunn til at han skal hylles høyere enn andre døde.

Er det noen her som har skrevet at han skal hylles høyere enn andre døde :klø:

Selv om ikke alle i Russland vil huske han med glede, så er det vel lite nødvendig å omtale han som en drukkenbolt.........han var en god del mer enn bare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om ikke alle i Russland vil huske han med glede, så er det vel lite nødvendig å omtale han som en drukkenbolt.........han var en god del mer enn bare det!

Han kommer til å få ettermelet som mannen som la ned Soviet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Eugene Onegin
Han kommer til å få ettermelet som mannen som la ned Soviet.

det kan vi nå ikke vite ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tomat Mina

Der kan du se, det er ikkke morro når andre skriver sånn dem har gjort bare fordi dem ikke kjente vedkommende personlig.

Ser også at noen kloke mennesker forsvarte tullpratet i den tråden, på lik linje med den tråden som omhandler Ingolf H.Teigene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eugene Onegin
Der kan du se, det er ikkke morro når andre skriver sånn dem har gjort bare fordi dem ikke kjente vedkommende personlig.

Ser også at noen kloke mennesker forsvarte tullpratet i den tråden, på lik linje med den tråden som omhandler Ingolf H.Teigene

jeg mener nøyaktig det samme om Boris Jeltisn hans død har ingen betydning for meg.

og et historisk utsang er for tidlig om bors jeltisn. Dette har ingenting med det med teigene og gjøre. Og utale seg om hva ens hisotiske etermæle vil bli er rett og slett for tidlig

Ettermele til en historisk person har ingenting med sorg og gjøre dette er noe som historikere vil avgjøre når tiden er inne.

Men mest sansyligvis han bli kjent som den som oppløste sovijet selvom jeg mener det nok er Gorbatjov men Jeltisn var også en del av det. Men det er nok en av tingene Jeltisn vil bli husket for men jeg tror ikke det er den eneste tingen.

Endret av Eugene Onegin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du måtte finne frem en gammel tråd bare for å vise at folk ikke ble lei seg da Jeltsin døde?

Det er forskjell på Teigene og Jeltsin: Teigene jobbet i NRK, var en nær og kjent person her til lands internt for nordmenn. Norge er et lite land og hele Norge har sett mye til ham (på norsk) gjennom mange år.

Jeltsin: ikke helt det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tomat Mina

DU lagde en tråd om det og ble litt forbauset og irritert når noen skrev at de ikke brydde seg om den drukkenbolten hadde parkert tøflene, ikke si noe annet er du grei for du likte det dårlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eugene Onegin
Du måtte finne frem en gammel tråd bare for å vise at folk ikke ble lei seg da Jeltsin døde?

Det er forskjell på Teigene og Jeltsin: Teigene jobbet i NRK, var en nær og kjent person her til lands internt for nordmenn. Norge er et lite land og hele Norge har sett mye til ham (på norsk) gjennom mange år.

Jeltsin: ikke helt det samme...

nei jeg skrev ikke noe om det. Jeg utalte meg om Talin sitt utsang hva hans hisoriske mele ville bli.

Jeg gir vel totallt blaffen i hva folk skulle mene om jeltisn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eugene Onegin
DU lagde en tråd om det og ble litt forbauset og irritert når noen skrev at de ikke brydde seg om den drukkenbolten hadde parkert tøflene, ikke si noe annet er du grei for du likte det dårlig

om jeg skriver hus da leser vel dere fugl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tomat Mina
om jeg skriver hus da leser vel dere fugl

Av og til så blir det til det ja ;) men det er om noe helt annet

Når noen er døde av kjente mennesker, og noen lager en tråd om det så skal det alltid komme en eller anne idiot å si: det driter vel jeg i vel

Hva slags holdning er det, og mener DU at det er nødvendig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Uansett hva man syns om både Ingolf og Boris, de er borte nå, alle de gode (eller vonde) ordene får de ikke høre..

Er det noen du kjenner personlig, som begynner å dra på åra, er syke, eller bare noen du er glad i; snakk med dem mens de er her. Fine ord i etterkant er fint for de etterlatte, men for hovedpersonen er det for sent !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...