Gjest GjestEN Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 (endret) Innlegg endret, se Kvinneguidens regler om reklame for eget foretak. Ta gjerne kontakt for annonsemuligheter. vimse-mod Endret 23. april 2007 av vimse
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Jeg gikk til homeopat for et par år siden for nettopp pollenallergi. Så vidt jeg vet er det flere homeopatmedisiner som hjelper mot pollemallergi. Hvordan kan du vite at dette hjelper for alle? Har selv gått til homeopat og det jeg ble fortalt var at ulike homeopamedisiner hjelper mot ulike symptomer. Dersom du er mest plaget med rennende nese er det en type, om du nyser mye en annen osv. Selvsagt har medisinene flere virkninger, men trodde hele poenget var at homeopaten skal gå gjennom hele sykdomshistorien og gi deg det middelet som passer alle dine symptomer aller best. I tilllegg er det enkelte medisiner som har vist seg å virke bedre på spesielt en type mennesker, noen virker bedre på utadvendte, innadvendte, stressede, sinte mennesker osv. Mener å ha hørt om rhinoplex før og det kan godt stemme at det er er godt universelt middel som hjelper de fleste godt. Hvordan tar du medisinen i sessongen?
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 linken fører bare til en hovedside. Har du et søkeord el lignende slik at vi kommer til riktig artikkel?
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Ja heldigvis, er det flere homeopatiske midler som hjelper mot allergi, astma og mange andre ting.. Rhinoplex-serien består av(nå høres det ut som om jeg er en distributør av dette her, men jeg er bare en som desperat har leita etter noe som hjelper mot pollenallergi)flere ulike typer, alt avhengig av hvilke symptomer man har. Det var også derfor jeg hadde lagt ved linken som nå har blitt fjernet, pga. regelverket. Fordi linken forklarer hvilke plager de ulike Rhinoplex-nr hjelper mot. Om dette er noe som hjelper for alle vet ikke jeg, men jeg vet at de VIRKER, og har anbefalt dem til flere venner og kjendte som også har blitt betraktlig bedre. Dette er også sammensatte homeopatiske tabeletter, dvs. at en tabelett består av flere ulike homeopatiske midler. Det du er inne på du som har vært hos homeopat er konstitusjonstypen du blir kartlagt som når du går til konsultasjon hos en homeopat. konstitusjonstypen bestemmes utfra hvilken type du er, hvordan du reagerer, hva du liker, hvordan du sover..og en hel rekke ulike ting. Så ved bruk av homeopatisk medisin kan man enten få et konstitusjonsmiddel og se hvordan man reagerer på dette ELLER man velger et middel direkte utfra de plager og symptomer man har. Hvis man prøver å være sin egen homeopat er det anbefalt at man ikke prøver å finne sin konstitusjonstype på egenhånd, men velger midler utfra sykdom/plage. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Søkeord for å komme til riktig side med Rhinoplex forklaringer er "rhinoplex 11" "allersin" "homeopaten rekommanderar" "homeopatisk desensibilisering"
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2007 #6 Skrevet 1. mai 2007 Er det noen som vet hva Rhinoplex serien er "utvunnet" fra? Klarer ikke finne den på abc homeopathy og da er har ikke jeg særlig peiling på hvor jeg kan lete
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå