Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

heia!

Jeg har nettopp skiftet over fra minipillen Conludag til Cerazette minipille. Jeg har gått nesten 2 uker på Cerazette og fikk mensen i helgen.......men skrekk og gru.....mine forferdelige menssmerter kom tilbake....... :grine:

hele helgen ble ødelagt kan man si.....

Jeg håper dette er en engangshendelse, hvis ikke må jeg gå tilbake til Conludag som faktisk tok alle smertene.

Har dere noen erfaringer med menssmerter og Cerazette??

Tuusen takk for alle svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går på Cerazette og har ikke hat mens på over et år :tommel:

Jeg antar at jeg var heldig for jeg har aldri hatt en eneste spottblødning heller.

Anngående menssmerter merker jeg som oftest ikke noe av dem - og jeg er heller ikke særlig PMS. Og jeg slet med begge deler før. Samtidig er det av og til (kanskje en gang hver fjerde mnd) at jeg merker det littegrann - har hørt at noen menstruasjoner er kraftigere enn andre, så kanskje det er disse jeg merker ..

Uansett vil jeg tro at to uker er for kort tid til å si hvordan du vil reagere på pillene, ta dem i noen måneder og se da..

Lykke til!!

Skrevet

Vel, mulig dette er bare min situasjon ... Men før jeg begynte på p-piller hadde jeg veldig kraftige menssmerter, så etter å ha begynt på piller (maaange år siden, og annet merke) hadde jeg knapt menssmerter. hadde en pause uten noe som helst p-piller, og da hadde jeg faktisk ikke menssmerter lengre, og så begynte jeg på cerazette, og nå har jeg menssmerter igjen- heldigvis ikke så ille, men de er der ...

Litt langt og komplisert innlegg, men håper du forstår :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...