Rexina Skrevet 22. april 2007 #1 Del Skrevet 22. april 2007 Hva heter "det gylne snitt" på engelsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 22. april 2007 #2 Del Skrevet 22. april 2007 Kalles det ikke "The sacred cut", mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 22. april 2007 #3 Del Skrevet 22. april 2007 "Golden Ratio" http://en.wikipedia.org/wiki/Golden_ratio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 22. april 2007 #4 Del Skrevet 22. april 2007 Ah, selvsagt. Hvor har jeg The sacred cut fra da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 22. april 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 22. april 2007 Tusen takk, nå redda du dagen min, Skravla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 22. april 2007 #6 Del Skrevet 22. april 2007 Ah, selvsagt. Hvor har jeg The sacred cut fra da? :klø: ← Det har også noe med geometri å gjøre.... Kan det være innen malerkunst? Tusen takk, nå redda du dagen min, Skravla ← Bare hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 22. april 2007 #7 Del Skrevet 22. april 2007 Det ER faktisk et annet uttrykk for The Golden Ratio. Nå ble jeg fornøyd med meg selv Det er tydeligvis mange uttrykk for det samme, f.eks the Phi ratio, divine proportion etc. Men the golden ratio er jo det mest brukte, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 22. april 2007 #8 Del Skrevet 22. april 2007 Som regel stemmer de uttrykkene vi kommer på. De kan jo være brukt innen forskjellige retninger. Jeg viste bare om Golden ratio. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 22. april 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 22. april 2007 Tusen takk for hjelpen begge to Jeg skal sjekke ut the sacred cut også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå