Gå til innhold

Hvordan onanerer du? (til jenter)


rock&republic

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg onanerer kun med vibrator på klitten, AVHGENGIG ! :) Før gjorde jeg det ofte i dusje også, men det skjer sjelden nå, ikke så bra trykk i dusjen her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg onanerer kun med vibrator på klitten, AVHGENGIG ! :) Før gjorde jeg det ofte i dusje også, men det skjer sjelden nå, ikke så bra trykk i dusjen her ;)

Har du vibrator som tåler vann da? hvilken type er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv så gnir jeg meg gjerne mot en bordkant. Retthjørnet så klart, skræver over og "jukker" på bordet, det gir en utrolig deilig følelse og er ofte lett tilgjengelig. Ellers så er jeg avhengig av min vibrator. Blir ellers ofte kåt og lysten på litt kos når jeg er i solarium. Er nok varmen som gjør susen der. Kommer oftest hjem etter en soltime med trusen i veska og overrasker min mann med en truseløs tilværelse.

Noen andre som blir kåt av sola? Fantaserer om å ta med vibratoren neste gang jeg skal i solarium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker som oftest en dildo og en vibrator, men klarer det helt fint med bare fingrene hvis jeg plutselig skulle bli kåt når jeg ikke er hjemme....Ellers "misbruker" jeg kjæresten min.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vibrator som tåler vann da? hvilken type er det?

Jeg har en bitteliten hvit vibrator som er vanntett.. Kjøpte den på Orion i Trondhjemsveien (Oslo). Den vibrerer kratig, selv om den er liten. Min absolutte favoritt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv så gnir jeg meg gjerne mot en bordkant. Retthjørnet så klart, skræver over og "jukker" på bordet, det gir en utrolig deilig følelse og er ofte lett tilgjengelig. Ellers så er jeg avhengig av min vibrator. Blir ellers ofte kåt og lysten på litt kos når jeg er i solarium. Er nok varmen som gjør susen der.  Kommer oftest hjem etter en soltime med trusen i veska og overrasker min mann med en truseløs tilværelse.

Noen andre som blir kåt av sola? Fantaserer om å ta med vibratoren neste gang jeg skal i solarium.

Jeg bruker også bordkanten! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det med bordkanten var litt artig å høre for jeg har aldri hørt om andre enn meg selv som har gjort det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det med bordkanten var litt artig å høre for jeg har aldri hørt om andre enn meg selv som har gjort det

Ikke jeg heller :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hei jeg vet om en annen måte også -.-

Vist dere vet om bord kanten man gnir seg inntil ?

Så er dette en favoritt hos meg :biggrin: Jeg bruker Sofaen :) -_ _ _- Den Høye delen Det er deeilig :) GØYT OGSÅ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...herlig å høre at flere benytter seg av møbler!

Jeg har brukt/bruker bordkant, sofa, stoler, toalettet, dyne mellom lårene...eller rett og slett bare fingrene..men foretrekker å ha noe å gni meg mot..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe...herlig å høre at flere benytter seg av møbler!

Jeg har brukt/bruker bordkant, sofa, stoler, toalettet, dyne mellom lårene...eller rett og slett bare fingrene..men foretrekker å ha noe å gni meg mot..

Hest er best. Mmmmmmmmmmmmmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha fått en vanntett rabbit-vibrator i gave er jeg helt frelst. Den er fantastisk, gjør jobben mer en godt nok hver gang.

Noen som har prøvd MX Fighter? Har hørt så mye bra om den, og vil gjerne prøve. Noen erfrainger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

MX Fighter, så litt brutal ut synes jeg. Men ser den kan gjøre nytten.

Rabbit har jeg. Men det er jo nesten for mye av det gode. Så den blir ikke så mye brukt. Men den blir brukt, nå og da.

Jeg hadde en slik liten hoppeball med to slike håndtak før. Litt lenge siden. Den var det deilig å sette mot noe å stå på kne mot.

Nei. Tror jeg må logge av her nå. Blir for mye tanker her.

ha en fin dag..

Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

å det er så mange måter... gjerne en dildo med god vibrering... sengestolpen (den er litt sånn rund på toppen) en bordkant, kanten på setet på en stol.

før jeg la en pute mellom bena, med stiv snipp, gned meg til orgasme... og det var deilig det! går fint å gjøre det samme med dyna.

jeg liker å ha litt spenning når jeg onanerer, så jeg kjøpte meg en butterfly i sommer, en som jeg "trer" på meg, sånn at vibratoren i den ligger rett under klitten. Så har jeg fjernkontroll, og den vikler jeg sammen med ledningen på ipoden min,- så det ser ut som en handsfree el noe - og så sitter jeg på toget å koser meg! I sommer var det en som oppdaget meg.. det var ekstra pirrende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken

Hmm... ja jeg har mange forskjellige måter å onanere på.. hehe

Men favorittene er vel å bruke dusjstrålen på klitten, vibrator, og å nedlegge typen hihi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes du er den beste måten å onanere på?

Jeg onanerer ikke,aldri. Med det så mener jeg å fingre meg. Der er dønn kjedelig og ingenting skjer. Siden det ikke er noen suksess med onani så blir det meget sjelden jeg gidder å bruke tid på litt nytelse med vibrator. Det er bare stress og kav og ikke verd bryet når alt kommer til alt.

Sex er oppskrytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker å ha litt spenning når jeg onanerer, så jeg kjøpte meg en butterfly i sommer, en som jeg "trer" på meg, sånn at vibratoren i den ligger rett under klitten. Så har jeg fjernkontroll, og den vikler jeg sammen med ledningen på ipoden min,- så det ser ut som en handsfree el noe - og så sitter jeg på toget å koser meg! I sommer var det en som oppdaget meg.. det var ekstra pirrende ;)

o.O ...Genialt! Takk for tipset.. ;)

Bruker ofte vibrator inni meg og på klitten samtidig. Eller bare fingrene da, kos det og.. :)

Men ingenting slår dusjstrålen da. Hele opplevelsen liksom, med våt naken hud osv. er heltenning for min del.. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...